من پاسخگوی همه _و از جمله دورترین افراد_ هستم

حدود ده سال پیش تیزهوشان با رهبر دیدار داشتند. مسایلشان را مطرح کردند و بعد از همه خامنه ای آمد به ایشان گفت آفرین و خوش به حالتان که می توانید حرف بزنید. قبلا پدران شما زیر ظلم استبداد بودند و نمی توانستند حرف بزنند!

سالها نیز پشت در های بسته سازمان ملل تحقیر شدم. آری مدرسین و مشوقهای اصلی من برای بکارگیری مونولوگ, خامنه ای و سازمان ملل بودند. نبوغ و استعدادهای خوب و زیادی داشتم که محصولات هرگز تولید نشده عصاره اش برای همیشه نابود شد.


اما من همچون آنها نیستم که از "حق مونولوگ" ام بد استفاده کنم. من نسبت به همه متعهد و مسوولم. نام من پاسخگو است. من تهیه کننده حداقل پاسخها برای همه بشریت هستم. دستیاران من در جوامع علمی, فرهنگی و هنری اگر دستیاران من هستند نباید برای آوارگی های من عزا بگیرند. باید بیندیشند که چگونه همه جهان برای پاسخگویی به یک نمونه از انسان بسیج, متحد, خلاصه و ساده می شود و این مرجع پاسخگو که نمونه است چگونه به تعداد درخواستها و برای همه انسانها تکثیر می گردد؟

من باید در هرکجایی که صدایم می کنند حاضر باشم. در همه تاریخ, در همه زمین, در همه زمان.

.

http://www.forcriticism.blogfa.com

http://www.whiteblank.blogfa.com

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار