تمدن غرب مسوول وضع نامطلوب من و جنبش سبز ملت ایران است

خدایا من (ما) نیز با نظر تو موافقم که معتقدی:

"هیات حاکمه غیر منتخب جمهوری اسلامی شایستگی و کفایت حکومت را ندارند و چونکه حاکمند پس ایران استقلال ندارد و قوه قضائیه جمهوری اسلامی فاقد اعتبار لازم و کافی برای دادستانی است."

خدایا من نیز با نظر تو موافقم که معتقدی:

"تمدن غرب که به خود اجازه اظهار نظر در مورد برنامه اتمی ایران را می دهد مستقیما مسوول وضعیت نابسامان من و جنبش سبز ملت ایران است."

خدایا من علی رغم رهبر ترسوی جمهوری اسلامی, ساختن بمب اتمی را از حقوق ملت قهرمان ایرانی که حاکمش باشم می شناسم اما امنیت را تا قبل از آنکه من و جنبش سبز ملت ایران (خاتمی های نو) از امنیت و دیگر حقوق نابود شده خویش برخوردار نشویم از حقوق اتحادیه اروپا و دیگر اجزای تشکیل دهنده تمدن غرب نمی شناسم. من همینجا و هم اکنون اعلام می کنم که: جهان متمدن در مقابل خطر "تمدن غرب برخوردار از امنیت" هشیار است, حتی اگر علی اکبر ابراهیمی سرکوبتر و یا کشته شود.

امضا: من و همه انسانهایی که به خدا ایمان دارند.

.

رونوشت: به گروه القاعده و همه دیگر تیمهای تروریستی و خشونتمدار قرن بیست و یکم

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار