ویدئوی من روحانی هستم را دیشب دیدم


ویدئوی من روحانی هستم را دیشب دیدم. مسابقات آنها برای تقرب به جنبش سبز، تماشایی است. منظورم از آنها همان حسن روحانی و سازندگان آن فیلم و دیگران است.
یک: 18 تیر را نمی دانستم، تکان دهنده بود. اما تئوری ها و خط مشی ام تکان نخوردند. انتخابات 92 را قبلا یک خیمه شب بازی نامیده بودم. انتظار یک انتخابات را از آن خیمه شب بازی رسوا نداشتم. فقط بر هم زدن تعادل بازی تمامیت خواهان در آن خیمه شب بازی برایم مهم بود. از سازندگان ویدئو در مورد گسترش آگاهی هایم متشکرم.
دو: حسن روحانی با ماموریت شکستن اجماع اصلاح طلبان به میدان فرستاده شد. حاکمیت ادعا کرد که دست کم یک اصلاح طلب حداقلی را در انتخابات راه داده. اما روحانی با مسوولیت شخصی خودش و با به جان خریدن بد نامی، همان یک ذره استاندارد انتخابات را هم قورت داد و به تنزل کشید و خیال همه را راحت کرد چه قورت دادنی، پتیاره گون و .... خیلی شیطنت ها بر علیه موسوی و جنبش سبز و اصلاح طلبان و تحولخواهان انجام داد.
اما زبل است. اما زرنگ است. اما خوشگل است. روحانی امروز مورد حمایت خرد جمعی منتقدین است. من که نمی توانم این موضوع اصلی و مهم را نادیده بگیرم و بروم بچسبم به آن ویدئو. اتفاقا پولی که جنبش سبز به روحانی داده است (ریاست قوه مجریه) باید مشوق خوبی باشد برای دیگر رقبای هوشمند این روحانی پدرسوخته. که گفته است که آنها نمی توانند سبز باشند و شعارهای سبز سبز بدهند و از آرمانهای سبز دفاع و حمایت کنند؟ هیچکس نگفته است. بلکه ناتوانی آنها در سبز بودن یک واقعیت است که با اقدامات واقعی و عینی ایشان البته قابل تغییر و جبران است.
سه: این فیلم آیا در بیت رهبری و در حمایت از حسن روحانی و سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران ساخته نشده بود؟ ما را دست انداخته اید؟ من شنیده بودم که یک فیلم برای تخریب روحانی ساخته شده. بادمجون دور قاب چینهای روحانی بد جوری سر و صدا کرده بودند. ما عاشق چشم و ابروی رفسنجانی های منجی و اطرافیانشان نیستیم، زیاد به حال خودشان عزاداری و برای شادی خودشان جشن به پا نکنند.
آیا دارید افکار عمومی را برای یک توافق ترکمنچایی با زورمندان اتاق خواب مذاکرات آماده می کنید؟ بدون تاکید بر حقوقی که در نظر گرفته شدنش برای ایران در چنان موقعیت بین المللی به آن مراحل رسیده ای دور از ذهن است و قابل تصور نیست، شناعت و بی حیثیتی در توافق جامع برای ایران و انواع هویتهای ایرانی از هم اینک قابل مشاهده است. اصلا اگر راست می گویید و از خودشان نیستید، چرا جنگ نمی کنید؟ پس حتما یک بده بستانی در کار بوده است!
سبز کشان که هنر نیست، یک کاری کنید تا افکار عمومی باور کند شجاعت و کله شقی های حماسی و حیرت انگیز شما را.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار