گزارش اکبر به شورای عالی


گزارش اکبر به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

حدود یکی دو ماه پیش،
عناصری در پوشش خفت گیر های مستقل و غیر وابسته به حکومت
با یکی دو تا موتور که دو یا چندین نفر هم بودند

در میدان سپاه شهریار
_که یک نقطه کانونی شهر است و فکر کنم باید هزار تا از این دوربینهایی که معترضان را شناسایی و شکار می کند هم داشته باشد_
دشنه ای را بلند کرده بودند و گردن مرا گرفته بودند و می گفتند گوشی رو رد کن بیاد.
من به آنها حمله نکردم اما اجابت خواسته شان برای من نه امکان پذیر بود و نه قابل تصور.
مقاومت کردم و توانستم خودم را به عرض جاده برسانم که آنها با توجه به اینکه موتور داشتند در موقعیت ضعف قرار گرفتند و فرار کردند.
من خودم فقط کمی سینه ام سرخ شده بود
اما تاچ گوشی ام در اثر ضربه ای که خورده بود، در عرض یک روز کلا سیاه و غیر قابل استفاده شد.
بغیر از پول دستمزد، فقط ۱۲۰۰ پول نوع گرانترین خود جنس را دادم که نمی دانم جنس چهارصدی برایم استفاده شد یا جنس یک و دویستی. صفحه که اصلا در سطح کیفیت صفحه اورجینال گوشی نبود اما کم و کسری مهمی ندارد و اگر همینطور کار کند خوب است.

در ماههای اخیر نیز تک زنگهایی از کشورهای پراکنده می زدند و قطع می کردند که یکی از شگردهای شناخته شده سیستم امنیتی جمهوری اسلامی است.
ساعتی پیش نیز یکی زنگ زده بود دنبال آقای ابراهیمی می گشت، منتها با یک اسم کوچک دیگر، که گفتم یک چنین اسمی نداریم.
اخلالهای غیر مستقیمشان طی دوازده سال اخیر زیاد بوده است و نشانه اش همین ضعف و عقب ماندگی های نامتناسب و بی پایانم بوده.

چنانچه رسما نیز با دستبند و بازداشت با من رفتار کنند، تعهد و وظیفه ای برای ادامه زنده ماندن ندارم.
من به امن بودن کشورهای ۵+۱ راضی نیستم در حالی که ثبات و اعتبار خود من با تهدید امنیتم تضعیف می شود.


علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹
۱۷ نوامبر ۲۰۲۰
تهران


ضمیمه:
باز هم امشب با شماره +211922859067 ‌که معلوم نیست متعلق به کدامیک از اجداد دزد و اختلاسگر اما شکنجه نشده و گیر نیفتاده شان است، تماس گرفته اند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار