سال ۲۰۲۱ سال حمله نظامی اتمی به آمریکا

 


سال ۲۰۲۱ سال حمله نظامی اتمی به آمریکا

ضمیمه ویژه به فهرست تروریستی ۲۰۲۰ اکبر
ضرورت حمله نظامی اتمی شورای عالی به آمریکا در سال ۲۰۲۱
(از مردم ایران حمایت می کنم، پس هستم)

ابلاغ تکلیف به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،
بنا بر نظام نظریه پردازی های یکسال اخیر اکبر

با توجه به اینکه پس از سرکوبهای آبانماه سال گذشته در ایران، من تئوری هایی در حمایت از مردم ایران ساخته بودم
و سپس آمریکا با کتلت کردن قاسم، این گمان را برای من ایجاد کرد که قصد حذف فیزیکی دهها و صدها تن دیگر از سران جمهوری اسلامی ایران را نیز دارد
و به همین واسطه نیز موفق شد با نیرنگ، فریب و دروغ بطور فوری از فهرست تروریستی ۲۰۱۹ اکبر خارج شود
و من سال ۲۰۲۰ را بعنوان فرصت آمریکا برای تارگت قرار دادن سران جمهوری اسلامی تعیین کردم
و گفتم که اگر آمریکا از این فرصت استفاده نکند، سال ۲۰۲۱ باید نوبت تارگت شدن آمریکا قبل از همه دیگر اعضای ۵+۱ بشود،

و با توجه به اینکه سیاست فشار حد اکثری آمریکا بر علیه ایران صدمات زیاد، بزرگ و غیر قابل جبرانی به ایران، مردم ایران، منافع ملی و فرصت های توسعه در ایران زده است
اما در نهایت بجای اینکه تغییر رژیم در ایران بعنوان هدف اصلی آمریکا از فشار حداکثری برجسته شود
آمریکا یک دمکرات را بر سر کار آورده تا با رژیم ایران معامله کرده و سرکوب مردم ایران طی یکی دو دهه اخیر را مشروع و تثبیت کند،
و هیچ تضمین، تعهد و اراده رسمی و اعلام شده ای نیز در کار نیست که هدف ۵+۱ و مشخصا آمریکا از معامله و توافق با جمهوری اسلامی، هدف قرار دادن تدریجی جمهوری اسلامی بواسطه مکانیزمهایی همچون اف، ای، تی، اف باشد
و اگر هم چنین نیت تحفه، مسخره و نا کارآمدی در کار می بود بیشتر به درد خود آن ابرقدرتهای جهانخوار و جد و آبادشان می خورد و نه به درد مردم سرکوب شده من که استخوانهایشان زیر فشار فساد داخلی و تحریم خارجی خرد شده است تا معاملات بی پایان عالیجنابان! مستدام باشد،

علی رغم اینکه
در فهرست تروریستی ۲۰۲۰ اکبر که ساعاتی پیش منتشر شد
حداکثر فقط دو عنوان کلی چشم انداز اکبر از ایران و جهان را بکار بردم و
صرفا به اهداف دولت علمی فرهنگی اکبر در موازات سازمان ملل تمرکز کردم
تا
زندگی شخصی و فعالیتهایم
از
منازعات، نفرت، ترس و دشمنی هایی که مسایل مابین دیگران و متناسب با پتانسیل و استعداد متعارف در میان خود دیگران است و به اکبر ارتباط مستقیم ندارد و اکبر در قبالشان وظیفه و مسوولیت انحصاری و بیش از سهم خود ندارد
دور باشد
و حمایت از سرکوب شدگان ایرانی و منافع جمعی و ارزشهایی که ایشان بخاطرش سرکوب شدند را نیز به خود کل جامعه واگذار کرده باشم،

اما!
من خودم هم نمی توانم در یک فضای به شدت کثیف و مسموم تنفس کنم
و اصلا معنی ندارد که زمینه ها یا جایگاههای کوچک یا بزرگ دولتی و غیر دولتی در کشور اکبر
که هر ذره از خاکش به میزان کائنات مهم است
عرصه کوس کلک بازی و تاخت و تاز "کوس، کلک" ها باشد!
و علاقه ای ندارم که اعتنایی به عشوه ها یا التماسهای مشمئز کننده و بیجای ایشان بگذارم.

بنا بر این در این ضمیمه،
نام آمریکا را برای دوره زمانی مشخص سال ۲۰۲۱
در تارگتی که از کشورهای ۵+۱ تشکیل شده است،
در صدر و جلو قرار می دهم
و شورای عالی را مکلف می کنم تا در سال ۲۰۲۱ به این تارگت، حمله نظامی اتمی کند.

مردم من روز خوش ندارند، طرفهای معامله جمهوری اسلامی چرا روز خوش داشته باشند؟

برنامه اتمی با آنهمه هزینه ای که برایش شده است را بدهیم برود،
توان نظامی و دفاعی کشور را بدهیم برود،
سهم چین و روسیه از جنوب و شمال و خزانه را بدهیم برود،
همه چیز را بدهیم برود .... .
خوب ته اش چی؟
که این رژیم بماند؟ این رژیم را بردارند ببرند ور دل "ننه جون" هایشان بماند آن بی حیثیتها.


با احترام
علی اکبر ابراهیمی
بامداد پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹
۱۹ نوامبر ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار