گزارش اکبر به شورای عالی


جمهوری اسلامی چه از جان صنعت بتن ایران می خواهد


گزارش اکبر به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

دقیقا نمی دونم در صنعت بتن ایران چه خبره و اون افسر راهنمایی رانندگی رو راننده میکسر کدوم شرکت که متعلق به سپاه بوده کشته و یا موضوع چی بوده و بهونه چی بوده و چی چی بوده،
فقط می دونم که چندین ماهه کل ما اهالی صنعت بتن ایران داریم مجازات می شیم.
فقط می دونم که وضعیت کار بتن در ایران ضعیف شده. از شنبه هم معلوم نیست که آیا بتن هم مشمول تعطیلی ها خواهد بود؟
چندین ماهه که روزها اجازه نمی دهند در تهران بار بریزیم و فقط شبها کار می کنیم.
یعنی ماههاست که تردد روزانه تراک میکسر در تهران ممنوع شده!
گویا می خواسته اند مجوز شناور بفروشند به شرکتهای بتنی و شرکتها نیز زیر بار نرفته اند. معلوم نیست که چه خبر است. پس ما چگونه قرار است کار کنیم؟ آیا درآمد کارگر را رژیم از پولهایی که از کشور برداشته و به چماقدارانش داده خواهد پرداخت یا اپوزیسیونهایی که اصرار به اعتصاب می کنند از یک جایی یک پولی هم در نظر گرفته اند و همین امروز فردا قرار است بیایند در ایران رسما پول پرداخت کنند به مردم؟
سخت ترین و بهترین کار در فضای سیاسی ایران را خودم انجام داده ام که حقوق، منافع و ظرفیتهایم را در معرض ریسک قرار داده و نیرویم را صرف فشار آوردن به شش قدرت جهانی برای باز تعریف اهداف فشار حد اکثری کرده ام. حق مرا نیز همچون حق دیگر هموطنانم سگ خورد، چرا که خودم لایق شناخته نشدم و خودمان لایق شناخته نشدیم. وگرنه به نسلهای آینده نمی ماند و در عصر خودم کل ایران و جهان با اهداف و حسن نیت اکبر آشنا می شدند و اکبر را می شناختند و تشویق و کمکم می کردند. وگرنه کسی با توان دفاعی ایران کاری نداشت و ایران را بعنوان پایتخت فرهنگی، علمی و صنعتی جهان می شناختند.

رژیم آنقدر بواسطه گرفتن جریمه و رشوه و باج و غیره از بتنی ها ایشان را تحقیر کرده که ایشان نه انگیزه و رغبت کافی به سرمایه گذاری و کار در ایران دارند و نه تمایل و دل و دماغ و حوصله ای به دادن مالیات.
در دولت موقت و احتمالی اکبر، سرمایه گزاران باید تشویق شوند و بیشترین انگیزه برای کار کردن را باید در ایران داشته باشند و در شان اکبر نیست که در کشورش بواسطه یک چنین نگاه توهین آمیزی سرمایه گزاران تحقیر شوند و یا شاهد باشیم که ماموران بجای اینکه از خود حکومت حقوق متناسب با حقوق سران کشور بگیرند، از سرمایه گزاران اخاذی کنند.
من حتی مالیات هم از ایشان نخواهم خواست
_چرا که در دولت موقت احتمالی ام، فقط قرار است موقتا رهبر جمهوری اسلامی باشم، به گذار کمک کنم و بکشم کنار تا سیستم و دولت منتخب خود مردم ایران بر سر کار بیاید، چه کار با این کارها دارم در این دوران کوتاه که خودم را در چشم هم صنفی هایم خراب کنم_
آری من حتی مالیات هم از واحدهای صنعتی بخش بتن ایران درخواست نخواهم کرد و برای ایشان احترام قائلم.
اما ایشان خودشان آنقدر با شعور و فهمیده و خوب و مشتی و کریم هستند
که خودشان به عشق کشور و ملت خودشان و به عشق معرفت و رفاقت و ادب اکبر، مشتاقانه برای پرداخت مالیات به یک سیستم مالیاتی رسمی شفاف و قابل اعتماد برای ایران که زیر نظر اف ای تی اف هم باشد، اعلام آمادگی خواهند کرد.


با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹
۱۸ نوامبر ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار