مرکز ایلنجه منطقه ای اکبر

 



مرکز ایلنجه منطقه ای اکبر

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

بدینوسیله اعلام می کنم خوشحالم از اینکه ملتهای ترک بواسطه تشکیل یک نوار و کولیدور می توانند به هم متصل شوند و برایشان به پیشگاه خدا دعای خیر دارم. برای ارمنستان نیز به پیشگاه خدا دعای خیر دارم. من خودم را هم شهروند آذربایجان، هم شهروند ارمنستان و هم شهروند همه دیگر کشورهای جهان می شناسم.
فقط لازم می دانم خودم نیز بواسطه تاسیس یک مرکز در آنجا حضور داشته باشم.
در طول این کولیدور جدیدی که در آنسوی مرزهای شمالی ایران دارد شکل می گیرد،
یک پارک جنگلی_ پارک فناوری برای خودم می خواهم
بعنوان
"مرکز عشق و حال، تفریح و خوشگذرانی و عیش و نوش اکبر".

در این مرکز باید دارایی ها و توانایی های مالی و نظامی و پلیسی کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و روسیه متمرکز و جمع شده باشند و امکان کنترل نظامی، امنیتی، پلیسی و مالی آن چهار کشور باید برای اکبر فراهم باشد.
و من باید از این قدرت برخوردار باشم که همانطور که به کبوترها دانه می پاشند، به ملتهای آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و روسیه نان پخش کنم و این امتیاز باید انحصاری باشد بطوری که شهروندان آن کشورها در صورت پیدا نکردن نان بواسطه اکبر در هر روز، در آن روز کاملا گرسنه بمانند تا اکبر بتواند فقط واسطه رسیدن روزی از طرف خدا به آنهایی که هر روز _نه اکبر را_ که خدا را شکر می گویند بشود.

چنانچه آن کشورها با این طرح موافق نباشند و یا به هر دلیلی
تا روز یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰
کلنگ این پروژه زمین نخورد
و طرحهای تکمیلی اش نیز مشترکا از طرف آن چهار کشور از اکبر درخواست نشود،
شورای عالی باید طی یکی دو قرن جاری، به شکل فعال طرحهایی در زمینه تصرف نظامی آن چهار کشور با هدف اجرای چنین پروژه ای برای اکبر در طول موازات سراسر آن کولیدور را بطور مداوم ارزیابی و به روز رسانی کند.
فقط بدون اطلاع و دستور آتش از سوی خودم، هرگز اجازه آغاز و اجرای این عملیات نظامی مشخص و ویژه بر علیه آن چهار کشور را ندارید.



با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹
۱۸ نوامبر ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار