خاتمی به آرای بیست میلیونی مردم ایران وابسته, مدیون و وفادار است و نه به شیاطینی همچون رفسنجانی یا خامنه ای

درخواست علاء الدین بروجردی از اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات


ایلنا: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، گفت: سیاست نظام در همه انتخابات‌ها حضور حداکثری مردم است و قطعا حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی به تحقق این سیاست نظام کمک خواهد کرد.

علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای ایجاد مشارکت حداکثری و همچنین جلوگیری از نفوذ هرچه بیشتر جریان موسوم به انحرافی در کشور، اظهار داشت: حضور اصلاح طلبان به عنوان بخشی از فضای سیاسی جامعه در انتخابات می‌تواند به شور انتخاباتی کمک کند.

وی افزود: کسانی که صلاحیت‌شان توسط مراجع قانونی تأیید می‌شود و می‌توانند حضور جدی داشته باشند و حضورشان به بالا بردن شور انتخاباتی کمک خواهد کرد.

...............................................
........
پاسخ به بروجردی
آقای بروجردی, آقای خاتمی و دولت هشت ساله وی به من بدهکارند. من به آنها پول نداده بودم که تمام هم و غمشان تزیین نظام رفسنجانی و خامنه ای و مشروعیت بخشی به آن نظام باشد.
من پول داده بودم که برای کشورم هر 9 روز یک بحران حل کنند. من پول داده بودم که جنبش سبز را تقویت کنند. من پول داده بودم که آن یک عسلویه را نه با خون دل خویش که با پول اکبر بسازند. من پول داده بودم که ..... .

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار