ارتش و سپاه ایران در کانون انواع و اقسام مطالبات جنبش سبز قرار دارند

من از ارتش و سپاه ایران می خواهم که مقاله ام تحت عنوان دیکته اکبر در سطح وسیع در کشورهای غربی منتشر شود.
هر چه زودتر جواب درخواست مهاجرت و پناهندگی من به یو. ان. ایچ. سی. آر به من ارایه شود تا من برای گرفتنش مجبور به آوارگی و متواری شدن در کشورهایی عقب مانده تر از کشور خودمان نشوم.
برای صدور المثنی مدارکی که توسط دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران از من سرقت شده و طی کردن مراحل قانونی گرفتن المثنی یش فشار اداری طاقت فرسایی را بر من تحمیل کرده, تسهیلاتی فراهم شود.
سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی در ایران توسط دخالت نظامی قدرتهای خارجی خواست ناخودآگاه و در مواردی نیز خودآگاه و علنی اکثریت مطلق این ملت قلهک فروش ایران بوده است که جنبس سبز در سالهای اخیر با فداکاری, آرمان گذار به دمکراسی را بجای آن مطرح کرده است. و وطن پرست اصلی و دلسوز کشور و مردم و صاحب اصلی این خاک نیز همان سبزها هستند. بقیه نمایشهایی هستند در انتظار همان معجزه مفت و مجانی و بی خطر نجات.
جنبش سبز برای اعمال اراده ملت مبنی بر نجات کشور و ملت از چنگ رژیم جمهوری اسلامی مصمم است.
چنانچه ارتش و سپاه ایران انواع غرامتهای خسارات سالهای اخیر امواج سبز خیابانهای سال 88 ایران را نپردازند باید منتظر باشند که به زودی از جانب ارتشهای نظامی کشورهای غربی مورد حمله قرار بگیرند.
علی اکبر ابراهیمی
رهبر امواج میلیونی سبز خیابانهای ایران در سال 88

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار