ترکیه همچنان تهدیدی برای صلح و امنیت جهان اکبر شناخته می شود

اداره مهاجرت ترکیه رفتار غیرمسوولانه ای دارد و به هیچیک از استعلامها، سوالها و ایمیلهای اکبر پاسخ نداده است.
ترکیه همچنان تهدیدی برای صلح و امنیت جهان اکبر شناخته می شود. امیدوارم به زودی از این وضعیت خارج شود. و در این زمینه فقط خودش می تواند به خودش کمک کند. ترکیه باید نسبت به همه بلاهایی که در این سالها توسط ایرانیان دزد و دروغگو و جنایتکار بر سر اکبر و امثال اکبر (سبزهای ملت مظلوم ایران) و بر سر ایران آمد پاسخگو باشد.
همچنین من ترکیه را دوست دارم و مشکل ترک-کرد را برای ترکیه نمی پسندم و آن موضوع، روحم را می آزارد.
علی رغم اینکه اپوزیسیون ایران پست باشد یا عالی، من خودم اما در سال 2009 یک خط مشی روشن سیاسی در مورد ایران داشتم و ترکیه بر روی آن پا نهاد.ترکیه در انتخابات سال 2009 ایران بلافاصله به سمت رژیم جمهوری اسلامی ایران گرایش نشان داد.
و امروز در سوریه منافعش با آن رژیم دچار تضاد شده است. آیا چنین مجازاتی برای ترکیه کافی نیست که همچنان در حال تحمیل ضعف و تحقیر و ذلت و آسیب به اکبر است؟! عدم تغییر رویکرد مجازاتگرانه ترکیه بر علیه اکبر که یکی از سبزهای نمادین ملت مظلوم ایران است نشانه چه چیز دیگری می تواند باشد بغیر از آنکه ترکیه در مسیر سقوط به قعر دره شتابان در حرکت است؟
از ترکیه می خواهم که رویکرد بی ثبات کننده و نگران کننده خودش در قبال اینجانب علی اکبر ابراهیمی را پایان دهد و پاسخ روشنی به امکان سفر من به ترکیه ارایه دهد. نه موانعی برای سفر باشد و نه تله هایی پس از عبور از مرز در سالهای زندگی ام در ترکیه. من خودم تمایلی برای سفر به ترکیه ندارم. فقط می خواهم ترکیه خودش رسما به من بگوید نیا. تا من دیگر مدیون حقیقت ترکیه و ترکیه ای که در روزهای سخت به من کمک کرده است نباشم.
ترکیه با این رویکردش (سکوت و بی مسوولیتی و عدم تعهد در قبال اکبر) امکان سفر من به مالزی و یا نقش آفرینی بیش از پیش من در مقابل سفارتخانه های 5+1 در تهران را نیز از من سلب کرده است. اگر من اینقدر بد و سزاوار مجازات هستم پس چرا پنهان می شوید و ضربه می زنید؟ چرا شفاف نمی گویید نیا و ضرر و صدمه و آسیب نبین؟ آیا ترکیه نهاد رسمی پاسخگو به اکبر ندارد تا هر هویت ترکیه ای که از راه می رسد یا در حال عبور است بجای جواب یک تو سری به اکبر نزند و اکبر را تضعیف و تحقیر و ذلیل نکند؟ آیا ترکیه اینهمه بیچاره و خود زده و نگون بخت است که من باید به پلیس و سرباز بی گناه و از همه جا بی خبر مرزی ترکیه بعنوان مجرم معرفی شوم و از جانب ایشان صدمه ببینم؟ افسوس بر ترکیه.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار