حسین رونقی ملکی را آزاد کنید

حسین رونقی ملکی را آزاد کنید
امروز در قدمگاه دنا لاستیک یک کاغذ نوشته بودم حسین رونقی ملکی را آزاد کنید و آن پشت مشت ها ایستاده بودم. یک نفر آمد و برگه را از دستم گرفت و به اصرار من نیز اعتنا نکرد و پس نداد.
حسین رونقی ملکی بیمار است. سالهاست که در زندان است. درمان نمی شود. کلیه اش را از دست می دهد، پیر می شود، بارها اعتصاب غذا می کند، سالها حبس را همچنان پیش روی خودش می بیند. آیا امام حسین چنین خفقان و ظلمهایی در قرن بیست و یکم را تایید می کند؟ ما ضعیف شدیم و از پا افتادیم. ای خدایا به داد مان برس.
امام حسین را خود دزدها و دروغگوها کشته اند و دارند در میان هر گونه صدای منتقد یا مخالفی دنبال قاتلانش می گردند. خدا به داد این ملت برسد با چنین استبداد خطرناک و عجیبی که بر این کشور حکمفرماست.
این ظلم از بالا که ظلم اصلی در این کشور است و همه ما را ضعیف کرده و به جان هم انداخته باید مورد سوال قرار گیرد. و همه ما دیگران که شریک جرم آنها نیستیم باید هم به هم رحم کنیم و هم برای هم حرمت قایل شویم و هم باید به هم کمک کنیم.
هر که به هر شکلی و به هر نیتی و به هر میزانی با این رژیم مبارزه کرده _حتی در حد یک لعنت پنهانی در دل خودش به آنها فرستادن_ هم انرژی ها و نیروهای خصمانه و جنگی درون خودش را بطور صحیح و در مجاری صحیح تخلیه کرده و با اقدامی شرافتمندانه موجب اعتلای روحی و روانی خودش شده است. و هم به تحقق و ارتقای آرمانهای جمعی کل ملت کمک کرده و کار جمعی مفیدی انجام داده. حتی اگر اقداماتش سازمان یافته و متصل و یا همسو با دیگر مبارزان نباشد. آنها همه در نظر من کار ارزشمندی انجام داده اند.
فرزندان ما را از زندانها آزاد کنید. به بندگی خدا روی بیاورید. بنده خدا فرعونی نمی کند. به بندگی خدا روی بیاورید. ظلم نکنید. ظلم پایدار نخواهد بود. 

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار