صرفا جهت اطلاع شماره شش اکبر

صرفا جهت اطلاع شماره شش اکبر
علی رغم آسیب ها و صدمه هایی که طی سالهای اخیر از سوی رژیم جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی متحمل شده ام اما مصونیت و امنیت نسبی خودم را مدیون سبز بودن شما ملت بزرگ ایران می دانم که بطور ناخودآگاه به رژیم القا کرده بودید سبزهایتان و اکبر و امثال اکبر برای شما ارزشمند و مهم هستند و نباید آسیب ببینند. و همچنین مدیون سبزهای برجسته و نخبگان سبز شما ملت ایران که ایثارگرانه جلو رفتند و معترض شدند و بار عمده مسوولیتهای مبارزاتی جمعی ما را به تنهایی به دوش کشیدند و سپر همه ما ایرانیان گشتند و هزینه ها را به جان خریدند تا ما و کشورمان در مقابل خطرسازی ها و آسیب رسانی های دستگاه سرکوب هوشمند، هدفمند و برنامه ریزی شده رژیم جمهوری اسلامی مصون باشیم.

ای ملت بزرگ و بزرگوار ایران، ای سروران اکبر،
سرکوب آشکار جنبش سبز ملت ایران طی دهه های اخیر، نشانه و سند سرکوب نامحسوس ملت ایران بوده است.
شرف و حیثیت جمعی و ملی ایران و ایرانیان توسط رژیم جمهوری اسلامی حتک و زیر پا گذاشته شده است و از همه ما نیز خواسته شده است که معترض نباشیم.
ما باید سران این رژیم و دزدان و دروغگویان و جنایتکاران حامی آن را سرنگون کنیم و از آنها انتقام بگیریم و آنها را به سزای اعمالشان برسانیم و شرف و حیثیت جمعی و ملی ایران و ملت ایران را اعاده و استیفا کنیم تا خوبی و بدی در ایران یکی نباشند و با هم فرق داشته باشند و کشور ما در هر شرایطی هر روز بیش از پیش خسارت و ضرر و زیان نبیند و از خیر و برکت و نور و نان و صلح و سوغاتی و ویزا و اکسیژن و حقوق بشر و پیشرفت و توسعه و (بطور خلاصه از قدرت و اقتدار) دور و دورتر نشود.
ما در مقابل نسلهای آینده مسوولیم. باید جنبش برائت جویی از سران جمهوری اسلامی و جانیان دزد و دروغگوی اطراف ایشان را به راه بیاندازیم و به آنها حمله کنیم و آنها را سرنگون کنیم تا افتخار این مبارزه به پای 5+1 و یا هر عامل بیگانه دیگری ثبت نشود. فرزندان ما فردا باید به ما افتخار کنند. وقتی که سهم سبزهای معترض دهه های اخیر مان از ایران، مرگ، تبعید، زندان، شکنجه، تهدید، و تحدید بوده است، ما کجا بودیم و چه کار می کردیم؟
نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر این رژیم مردم فریب.

علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴
۳۰ اکتبر ۲۰۱۵
ایران

مقابل سفارتخانه های کشورهای 5+1 در تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار