احترام و همدلی اکبر با باورها و مقدسات بومی ملتها

احترام و همدلی اکبر با باورها و مقدسات بومی ملتها
من برای باورها و مقدسات همه ملتها احترام قائلم، گر چه گاهی و در جاهایی با هم در تضاد باشند.
هدف اصلی و اول من بزرگ و عجیب و باشکوه و بهت انگیز است. تعجبی نیست اگر که مواضعم نیز همینگونه باشند. تعجب و تاسف در آنجاهاست که من از هدفم دور گشته ام.
امروز نیز با بخشهای ایرانی ملت بزرگ اکبر _که شامل همه ملتهای جهان است_ در عزاداری برای امام حسین (ع) همراه بودم. فردا (یعنی در روز عاشورا) نیز این همراهی ها و همدلی ها ادامه خواهند داشت.
با توجه به اینکه من در این ایام در ایران هستم و از کودکی نیز با هیات ها و دسته های عزاداری امام حسین (ع) همراه بوده ام، در این عزاداری ها نیز با ملت ایران همراهم و احساسات و عواطف و دغدغه های زندگی ایشان برایم دارای اهمیت و قابل احترام هستند.
به امید روزی که نام امام حسین و دیگر نامهای نیک، موجب آگاه تر شدن و بیدار شدن ملت ایران شوند. و به امید روزی که حاکمیت سیاسی در ایران دیگر نتواند از نام امام حسین همچون یک وسیله، اسلحه و ثروت بی صاحب برای حذف منقدین، مخالفین و رقبای سیاسی خودش استفاده کند.
علی اکبر ابراهیمی
شب عاشورای 94
تهران

............................................
ضمنا امروز صبح (صبح تا قبل از ظهر عاشورا) کلی گریه کردم. امیدوارم خدا بپذیرد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار