صرفا جهت اطلاع شماره هفت اکبر

صرفا جهت اطلاع شماره هفت اکبر
من روسیه و چین را از دخالت بیش از پیش در امور داخلی ایران بر حذر می دارم.
کشورهای 5+1 در چه سطح و وضعی از انسانیت قرار دارند که یکدست بودن با استبداد حاکم بر ایران خدشه ای به وجدان ایشان نمی زند؟
کشورهای 5+1 برای بردن سهم و نفع بیشتر از ایران، مسابقه تند و پر خوری لاشخوری به راه انداخته اند.
کشورهای غربی هر چه هم که باشند رویکردشان نسبت به ایران شرافتمندانه تر است و از عنوان "حقوق بشر" نیز استفاده می کنند.
اما روسیه که نیروهای ضد شورش برای رژیم جمهوری اسلامی آموزش داده بود
و چین که ابزار سایبری و الکترونیکی سرکوب هوشمند را در اختیار رژیم جمهوری اسلامی ایران قرار داده بود،
(روسیه و چین) با وضع بدتر و غیر آبرومندانه تری به جان ایران افتاده اند.
من همه کشورهای جهان را دوست دارم و برایشان دلتنگم و این موضوع، چین و روسیه را نیز شامل می شود. اما
روسیه و چین در حال تقویت شانس بقا و تثبیت رژیم جمهوری اسلامی در ایران هستند و من در اینمورد به آنها هشدار می دهم.
هر که هر کاری می کند به خودش می کند.
روسیه و چین
_اگر ابر قدرت هستند پس باید بفهمند که با کمک به تقویت و تثبیت حکومت رژیم جمهوری اسلامی در ایران، در واقع_
در حال حمله کردن به منافع پایدار خودشان در میان مدت و بلند مدت بوده اند و هر روز نیز بیش از پیش در باتلاق مسوولیت چنین رویکردی فرو می روند.
من از کشورهای 5+1 انتظار دارم که سفارتخانه هایشان در تهران را بعنوان "سنگرهای اکبر" در اختیار من قرار دهند و برایم تسلیحات مناسب و نیروهای ورزیده و ماهر واکنش سریع بفرستند تا بتوانم به کمک نیروهای مسلح کشورم بروم و با کمک آن سرورانم به سران جمهوری اسلامی در ایران حمله کرده و رژیم ناپاکشان را با پرچم افتخار آفرین "نوکری ملت ایران" سرنگون کنم.

علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴
۳۰ اکتبر ۲۰۱۵
ایران
اطراف سفارتخانه های کشورهای 5+1 در تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار