نجوایی با صاحب اصلی ایام عزای محرم

نجوایی با صاحب اصلی ایام عزای محرم
السلام علیک یا امام حسین.
شهادت می دهم اینهایی که می گویند سبزها در سال 88 برای بی احترامی به امام حسین آمده بودند، دروغ می گویند. ضمنا من می خواستم دست کم حدود ده روز بعد از تاسوعا عاشورا (یعنی حدود دو سه هفته دیگر) از ایران بروم، اما با توجه به اینکه امروز بواسطه آنکه قبلا اعلام کرده بودم به زودی می روم، شغلم را از دست دادم، ممکن است همین هفته از ایران بروم تا همین مقدار پولی را هم که در دست دارم در این مدت خرج نکنم و از دست ندهم. این موضوع نیز به معنی بی احترامی به این ایام نیست. در مقابل دروغگویان به دادمان برس. سپاس.

از خدا بخواه که به دادمان برسد. بخواهد که محمد نوری زاد را در مقابل دشمنانش کمک کند، حسین رونقی ملکی و دیگر زندانیان سیاسی را کمک کند، دارند در زندان پیر می شوند و می میرند. بخواه که به دادمان برسد. بخواه که به داد ملت و کشورمان برسد. بخواه که با کمترین هزینه برای این کشور و ملت، شر سران فاسد و ظالم حکومت دروغگو و دزد جمهوری اسلامی را از سر این کشور بکند و دور بیندازند. در سال 88 هم من آمده بودم همین را بگویم. به حضرت شما ای امام حسین توسل جسته شد. شرم بر آن رژيمی که جور دیگری تبلیغات کرد، علی رغم آنکه در سال 88 مردم را از بالای پل انداخته بود پایین و زیر لاستیک ماشین له کرده بود و یکی از بستگان آقای موسوی و دیگر سبزها را ترور کرده بود و .... .

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار