می خواهیم نفس بکشیم، می خواهیم زنده بمانیم

می خواهیم نفس بکشیم، می خواهیم زنده بمانیم

هر که افتخار تو دهنی زدن به رژیم را داشته، به شرافت جمعی ملت نیز مدد رسانده
شماهایی که تو سری زدن به اکبر و امثال اکبر براتون عادی یه و حتی به بقای اسفناک و رقت بار ما نیز رشک می برید و .... (ضد سبزهای افراطی) اصلا لیاقت اپوزیسیون دارید که اکبر را در مورد وضعیت اپوزیسیون مورد سوال قرار می دهید؟ مگر اکبر مسوول وضعیت اپوزیسیون است؟ پس شماها خودتان چه هستید؟ مشتی مفت خور و حرامخور و تحفه و عطیقه و تنها وارثان و خونخواهان و صاحب امتیازان امام حسین و جنبش سبز و اسلام و قرآن و دمکراسی و لیبرالیسم و آب و خاک و چیزهای قشنگ قشنگ دیگر _که هر چه باشد در نشخوارش کم نیاورده اید، نمی آورید و نخواهید آورد_؟
آخه آدم حسابی، لیاقت یکی مثل تو که توی سر اکبر و امثال اکبر بزنه همون اپوزیسیون گروگانگیر و دزد و دروغگو که مثل رژیمت خائن باشه می شه دیگه. تو خودت چی هستی که اپوزیسیونت چه پخی باشه. اپوزیسیون ایران گروگانگیر و دزد و دروغگو نیست اما اگر هم باشه ننگ خودته دیگه بیچاره.

اگر من توی دهان رژیم زده ام بخاطر شما نبوده است، برای افتخار شخصی خودم و نزدیکان و آشنایان و دوستان و ملت خودم بوده است و نه به معنی داوطلب ایثارگری بودن برای تحقق و ارتقای شرافت جمعی شما جماعت زرنگ.
شماها خودتان به میزان لازم و کافی شرف داشتید و با یک همراهی، گوز، تو دهنی، و هر چیز دیگری بر ضد سبزهای ملت ایران، باز هم کلی شرف گیرتون اومد. اگر شماها به شرف نیاز داشتید باید در همان روزهایی که کمک لازم بود و حلوا پخش نمی کردند و تودهنی زدن به آن رژیم نیز خطر و آسیب و هزینه داشت و جایزه و اینطور چیزها نیز نداشت توی دهان آن رژیم می زدید. تا بعدها مجبور نمی شدید برای خلاصی از شر شرم ترستان، به اکبر و امثال اکبر حمله کنید.
برای تحقق و ارتقای موثر شرف جمعی، باید تعداد افرادی که افتخار تودهنی زدن به آن رژیم _با نیت نوکری ملت و ایثارگری به پای ملت_ را می یابند زیاد و زیادتر باشد.
اپوزیسیون نیز صرفا توطئه نیست و احزاب مخالف و برانداز و آلترناتیوهای حکومتی نیز صرفا موج سوار و سوء استفاده کننده از مبارزان پراکنده و مبارزات پراکنده نیستند. بلکه کاربردهای دیگری نیز دارند و از جمله، وسیله ای برای مبارزان پراکنده و تودهنی زنندگان به رژیم هستند که ایشان با استفاده از آن وسیله ها، مبارزات خودشان را به مبارزاتی هوشمند و هدفمند تبدیل می کنند و اراده سیاسی خودشان را در سطوح کلان مملکتی و کشوری اعمال می کنند.
شما خودتون چی هستید که لیاقت چه اپوزیسیونی رو داشته باشید؟ مسئله اصلی و روشن که در کله های شما مخفی شده این است. و از همین بی لیاقتی خودتان ترسیده اید که یاوه های دیگری را به هم می بافید و حملات هوچی گرانه دیگری را ترتیب می دهید و می گویید توسری زدن به اکبر عجب حال می ده و هیچی هم نمی گه و هیچی هم نمی فهمه و باور و یا لااقل تاییدمون هم کرده!
اما شما موجودات زرنگ و موذی از طرف مردم که نمایندگی ندارید.

ملت ایران هم خودشان قابل احترام و خوب هستند و هم اپوزیسیون شان قابل احترام و خوب هستند. من به امانتداری آنها اعتماد دارم و آنها بقایای ایران را از چنگ شما درخواهند آورد و ایران را برای فرزندان خودشان حفظ خواهند کرد و زمام امور این کشور را بدست پاک ترین و شایسته ترین مدیران و نمایندگان ایران خواهند سپرد. هر چه هم که شما به ما گفته اید خودتان هستید. البته شما هیچ چیز نگفته اید. اصلا شما وجود نداشته اید. آنچه که وجود داشته، جنبش سبز ملت ایران بوده است. زنده و پاینده باد ملت ایران، درود بر ملت ایران. زنده و پاینده باد ایران، درود بر ایران.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار