Seni ozdadim turkiye

T.C. ICISLERI BAKANLIGI GOC IDARESI GENEL MUDURLUGU
 Yabancilar Dairesi Baskanligi,
Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı,
Hukuk Müşavirliği,
Uyum ve İletişim Dairesi Başkanlığı,
Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı


Merhaba.
Multaci olarak turkiye de yasiyordum. 2009 da secim icin irana giri dundum. 2012 da ve 2015 da turkiye ye galmak istadim, "suraksiz giris yasagi" oldugu icin galammadim.

Simdi Malaysia ya gidmak secanagim var, ama ben turkiye ni ozdadim.

Turkiye da turkiye dovlatina ve birlasmis millatlara sikinmak (iltica) amaciyla, kac gun sonra tomer vize sin almak islarin basliyacam.
 Bu ista harhanki bir onamli problem varsa ve ya turkiye beni istamiyorsa,  lotfen bene haber veriniz ben galmaga baslamiyim ve galmiyim. Benim guclarim ve imkanlarim ve yetanaklarim fazla dagil ve bosa harciacak canim ve gucum ve imkanim ve yetanagim galmadi. Ilginiz icin tasakkur ediyorum. Turkiye nin cevabin bakliyorum.

                                
Saygilarimla,
Aliakbar ebrahimi 

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار