از خیرخواهی ها, کمکها و حمایتهای سازمان ملل متشکرم

به دلیل تعطیلات, روز مصاحبه ام به 22 نوامبر تغییر کرد.
فکر می کنم که خواسته اند قطعنامه 20101115 مرا ندیده و نشنیده بگیرند تا اخلالی در کار مهاجرت من ایجاد نشود.
خدایا شکرت. خدایا بخاطر کمکها ی یو. ان. ایچ. سی. آر از تو متشکرم و از تو می خواهم که تو هم یو. ان. ایچ. سی. آر را کمک کنی.
اما دستت درد نکنه. قطعنامه 20101115 رو هم با یک جا خالی سفید و مقدس پاسخ دادی. خیلی متشکرم ای مطلق و مقدس!
دفعه بعد دیگه نمی تونم گل رز بیارم و فقط همین امروز رز آوردم و به مجموعه یو. ان. ایچ. سی. آر دادم.
من همه چیز رو فراموش کردم. از امروز فقط همون خاطره یک شاخه گل رز که برات آوردم رو به یاد داشته باش. من هم فقط همین لحظه رو از امروز به یاد دارم.
متشکرم. کمکم کن که بتوانم به کشور سوم بروم. انشا الله خدا هم تو را کمک کند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار