اینجا اروپاست و حتی بهتر از اروپا

اینجا واقعا اروپاست. و از آنجا که هر خوبی یی در هرجا و هر زمان ویژگی های همانجا و همان زمان را نیز داراست, می توان گفت که اینجا حتی بهتر از اروپاست.
در برگه اداره میگراسی دولت آذربایجان نوشته شده "خواهش می شود" در تاریخ یازدهم نوامبر بیایید. استانداردهای حرمت و کرامت انسان در اینجا عالی و با شکوه است. امروز چند دقیقه در سالن انتظار شیشه ای اداره میگراسی دولت آذربایجان که در حیاط آن اداره واقع است منتظر ماندم. اسمم را صدا کردند. به حضور وکیلم در اداره میگراسی دولت آذربایجان رفتم. ایشان فرمودند هنوز تصمیم گرفته نشده و من اگر برایم ممکن باشد باید سیزدهم نوامبر بروم. گفتم اگر قبول نشوم چه می شود؟ گفتند شما گفته بودید نمی خواهید در آذربایجان بمانید و می خواهید به سازمان ملل بروید. گفتم من الآن اینجا هستم و در مدتی که اینجا هستم باید یک مدرک شناسایی از جانب دولت آذربایجان داشته باشم تا بتوانم از مساعدتها و کمکهای محیط پیرامونم بیشتر و بهتر برخوردار شوم.
قرار شده اگر سیزدهم وقت نداشتم , هجدهم بروم.
تصمیم دارم هجدهم نوامبر به اداره میگراسی دولت آذربایجان مراجعه کنم و امیدوارم قبول شوم تا مشکلاتم که از گذشته من آمده اند و تا زندگی امروزم نیز ادامه یافته اند کمتر شوند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار