اگر حداقلهای موجود را شکر نگوییم چگونه زیاد شوند؟

من از یو. ان. ایچ. سی. آر متشکرم و بجز خیر و خوبی هیچ چیز دیگری از این نهاد ندیدم. همین که این نهاد وجود داشت و من توانستم بروم آنجا ثبت نام کنم و آدم حساب شوم خودش کلی (نعمتی زیاد) است. و من بوسیله این نهاد و به کمک این نهاد بود که انسان محسوب شدم و به اوج رسیدم. و به آرامشی رسیدم که توانستم یادداشت هدف مشترک بشریت را بنویسم و به اندیشه اکبر متمرکز شوم.
کمکهای ترکیه و پولها و امکاناتی که در محیطهای کارگری ترکیه به من داده شد نیز بسیار به من کمک کرد.
من سوالم در یادداشت هدف مشترک بشریت را با خرد جمعی ایران معاصر در میان گذاشتم. در مورد انتخابات نیز خیلی به ایشان کمک فکری کردم و وقتی هم که خاتمی انصراف داده بود هر روز می رفتم کافی نت گریه می کردم و می نوشتم. نمی دانم چرا در ایران زحمات من جواب نداد و جواب منفی هم داد. به هر حال ایران مشکلاتش زیاد بود اما من باز هم برای ایران دعا می کنم. خدایا شکرت

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار