امنیت و مصونیت از شکنجه نباید فقط مختص حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی باشد

پدر, مادر, ما هنوز هم مرغ عزا و عروسی شناخته می شویم, علی رغم صدقات فراوانی که دهها سال است می بخشیم.
جرم من دلسوزی و خیرخواهی برای ایران و برای همه ایرانیان بود.
جرم من تقدیر, تشکر و حمایت فکری از خالقان آثاری همچون "سند تبیین اصلاحات" و تشویق ایشان به تداوم گام برداشتن برای ایران و ایرانیان بود.
سند تبیین اصلاحات در سه نشست تبیین شد اما آنها درونهایشان معلوم نبود چی بود! و از آن ترسیدند.
و امروز ورژنهایی نو از آن سند که سرتاپایشان را به وحشت انداخته بود در راهند و توسط قلمهای سبز نگاشته خواهند شد.
من شخصا هیچ کینه ای از باند خامنه ای ندارم و اگر خواهان اشد مجازات و شکنجه آنها هستم به این دلیل است که چرا وقتی من می گویم کن فیکون شود, کن فیکون نمی شود و وقتی من می گویم به پا خیزید دیگر نه مردم و نه نخبگان حال و حوصله ای برای به پا خاستن ندارند؟!!!

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار