چرا از مهاجرت اکبر وحشت دارند و هنوز هم اکبر در آمریکا یا کانادا نیست؟

چرا از مهاجرت اکبر وحشت دارند و هنوز هم اکبر در آمریکا یا کانادا نیست؟
چونکه می دانند من اگر از رفاه برخوردار باشم و مطالعات و پژوهشها و فعالیتهای علمی, فرهنگی و هنری من روال طبیعی خود را طی کند من آن جمله تاریخی را که خودشان هم خیلی بهتر از من می دانند, توسعه خواهم داد.
از این رو هنوز هم در حال نابود کردن عمر و جوانی و نبوغ و استعدادهایم هستند تا شاید چند صباحی بیشتر بچرند و بدرند و برینند و خوش باشند!
خدایا آنهایی که در ایران آبروی تقدیر و تشکر از مرا نداشتند دیگرانی که از چنین آبرو و اراده ای برخوردار بودند را سرکوب کردند و من وجه المصالحه صلحی محال هستم. و جرمم نیز دلسوزی و خیر خواهی برای ایران و برای همه ایرانیان بوده است. تو خودت به دادم برس.
ضمنا من در اداره میگراسی رد شدم و گویا قرار است با برگه سازمان ملل در این کشور بمانم.
برگه سازمان ملل را هم هنوز نگرفته ام!
دولت آذربایجان سعی کرد هر کاری که از دستش بر می آید برای من انجام دهد اما من گفته بودم که تصمیم ندارم در آذربایجان بمانم و برای رفتن به کشور سوم آمده ام . دولت آذربایجان اگر با درخواست پناهندگی من موافقت می کرد من شانس پناهندگی گرفتن از سازمان ملل و رفتن به کشور سوم را از دست می دادم.
/////////////////////////////////
پویش و جنبش سبز ملت ایران استوار به راه خود ادامه داده است.
دغل دوستان خاتمی, شریک جرم باند خامنه ای بوده و در مقابل دوستان خاتمی و در مقابل مردم ایران و در مقابل سبزهای سرکوب شده و خانواده های ایشان مسوولند. دغل دوستان خاتمی را هم در این مدت همگی شناختیم. همانهایی که زن و بچه های خودشان را پرت کردند بغل اکبر تا خودشان نیز بدون هیچ مسوولیت, احساس گناه و یا احساس شرمی بپرند بغل این و آن.
از جمله نشانه های آنها کاهش ارزش خاتمی و موسوی و تولید خطر زیاد برای حرکت قانونی ملت ایران در خرداد 88 و دفع و خنثی نکردن هیچگونه خطری از این حرکت بود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار