در خواست کمک یکی از مردم ایران از اشخاصی همچون رادیو فردا

خدایا چرا من هر جا می روم آنجا بهشت می شود و همه مردم به داد من می رسند و کمکم می کنند و به من محبت می کنند و سرودهایی همچون "علی اکبرین سوزلرینده شعورو وار, علی اکبرین گوزلرینده نورو وار و ...." سر می دهند؟ خدایا آیا تو این کارها رو می کنی که من خودکشی نکنم؟ راست می گی؟! اما اگه اینطور بود که تا امروز هزار بار کار مهاجرتم رو درست کرده بودی. چرا ناراحت می شی خدایا, خوب راست می گم. خدایا شکرت.
خدایا روح و جسم من سالهاست که در وضعیت اصطحلاک است و امروز هم من در موقعیت حساسی هستم و هیچ سندی هم جمع آوری نکرده ام که به یو. ان. ایچ. سی. آر ارایه کنم. خدایا به رسانه ها و نخبگان و شبکه های ایران معاصر حداقل همانقدری که در مورد مهاجرتم به من کمک کرده اند کمک کن و حتی بیشتر هم کمکشان کن.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار