مردم ایران را تنها نمی گذارم

رژیم خامنه ای و رفسنجانی در ایران باید سرنگون شود و هر گونه همدستی با باند ایشان از نظر ارتشهای برتر و سرویسهای امنیتی و اطلاعاتی قرن بیست و یکم جرم است.
شریک جرمان رژیم حاکم بر ایران از طرف سرویسهای اطلاعاتی و امنیتی جهان آرمانی مورد نظر اکبر رصد می شوند و فقط خودشان بجای خودشان مجازات و شکنجه خواهند شد و نه دیگران.
ای مردم بزرگوار ایران, من برای اینکه بخش گسترده تری از عزت و افتخار سرنگون کردن مستبدین حاکم بر کشورمان متعلق به خودمان باشد و نه متعلق به نیروهای نظامی و امنیتی خارجی, شما سرورانم را به شرکت گسترده در تظاهرات اعتراض آمیز شانزدهم آذر امسال دعوت می کنم. همیشه پیروز و سربلند هستیم.
من هم به سهم خودم و به میزان توان خودم در کنار شما هستم و تصمیم دارم در صورت موفقیت در مهاجرت به غرب, جمله:
"در سال 2009 حکام ومقامهای مسوول کشورهای غربی باید سپربلای پویش و جنبش سبز مردم ایران باشند"
را
_فقط بخاطر گل روی شما و علی رغم آنکه وجه خوبی برایم ندارد_
بارها تکرار کنم.
اگر هم روزی ارتشی به من داده شد حاضرم مسوولیت بپذیرم و به کمک شما بیایم. اگر هم شما از من دعوت کردید و خواستید که مطالعات و پژوهشهایم را رها کنم و بعنوان نماد حداکثر تفاهمات و توافقات همه ایرانیان, پرزیدنت ایران شوم باز هم ممکن است این پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهم.
علی اکبرابراهیمی
(فردی که وظیفه و مسوولیتی بیش از سهم خودش نداشت اما
به مردم ایران در مبارزه بر علیه رژیم خامنه ای و رفسنجانی کمک کرد.)

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار