یک نمونه از اسنادی که پشتوانه سند "بیست, ده, یازده, پونزده" هستند

وقتی به نمایندگی نهاد یو. ان. ایچ. سی. آر در آنکارا گفتم می خواستم به سفارت آمریکا در آنکارا حمله کنم یکی از مسوولین آن نهاد در آن مکالمه تلفنی به من گفت کار خوبی کردی.
اصل و تفسیر آن سند در همان تاریخ در وبلاگم آرشیو شد.
سند توی وبلاگ من _که با آرشیو سایتهای سبز تکمیل می شود_ زیاد است. "خودشان" باید بگردند پیدایشان کنند. همه اسما اسم اعظم هستند و یک کادوی خلاصه شده ای بنام معجزه نجات مفتکی وجود ندارد.
من هم مثل حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی بی نیازم. با این تفاوت که آنها حقوق همه را مصرف کرده اند برای قدرت خودشان و مسوولیتهای زیادی متوجه ایشان است اما من حتی از حقوق خودم هم محروم بوده ام, بهترین "روز" ها, "شب" ها, هفته ها, ماهها و سالهای عمرم از من گرفته شده و بیش از سهم خودم مسوولیتی ندارم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار