خطر نابودی آمریکا و دیگر کشورهای غربی در راه است

چنانچه من به سفارت آمریکا در یکی از کشورهای همسایه ایران و یا به سفارت سوییس در تهران که حافظ منافع آمریکا در ایران است حمله انتحاری کنم, مرگ من پیام و فرمانی خواهد بود به همه پتانسیلهایی که برای نابود کردن آمریکا و دیگر کشورهای غربی وجود دارد.
لطفا ظرف یک و یا حداکثر دو هفته خبر جواب قبولی من در یو. ان. ایچ. سی. آر و سفارت مربوطه را به اطلاع من برسانید.
بخاطر امنیت خودتان به داد من برسید. اجازه بدهید زنده بمانم تا بتوانم شما را ببخشم. اگر گمان کرده اید که با ادامه این ادا بازی ها به آرزوی دیرینه خویش مبنی بر مشاهده خشونت ورزی از علی اکبر ابراهیمی خواهید رسید کور خوانده اید. من به این وضع عادت کرده ام و طی سالهای اخیر در همین اوضاع و احوال شاد بوده ام و خدا را شکر گفته ام. هم صبر من تشکر از خداست و هم حمله تروریستی احتمالی من به شما تشکر از خدا خواهد بود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار