پس آنهمه زمانی که منتظر ماندم چه می شود و که جوابش یا غرامتش را می دهد؟

من امروز صبح باز هم در محل کارم با کمک همکارانم که لباس و کفش هم برایم آورده اند رفتم حمام, آن هم با آب گرم و صابون و حوله.
من از امکانات و شرایط نسبتا بهتر و خوبی در این کشور برخوردارم و زندگی خوبی دارم و امروز هم رفتم حمام و جورابها و کفشم را هم عوض کردم. چرا دروغ بگویم و بگویم که شرایط و امکاناتم بد و ناکافی است؟
فقط آنچه که مرا به وحشت انداخته, سازمان ملل است.
اینجا گویا قرار نیست من زیاد منتظر جواب بمانم و احتمالا در کمتر از سه ماه جوابم را خواهند داد. اما از این سازمانی که چند سال از بهترین سالهای عمرم مرا در حالت معلق و بلاتکلیف نگه داشت هیچ چیز بعید نیست. ممکن است جواب من ردی باشد و نه قبولی. و آنچه من از آن ترسیده ام همین جواب ردی است که ممکن است پس از اینهمه مدت بجای جواب قبولی به من داده شود.
خدایا من همان بشر هستم که قرار بود حقوقش را بپردازند و به نام انسان و به بهانه "حقوق بشر" جنایتها کردند و حتی حقوق تو (حقوق الهی) را نیز زیر پا گذاشتند!!!
اگر قرار بود جواب ردی بگیرم و نه جواب قبولی , پس دیگر چه لزومی داشت که آنهمه بلاتکلیف, معلق و منتظر نگه ام دارند؟! پس آنهمه زمانی که به ناحق منتظر ماندم چه می شود؟ و که جوابش و یا لااقل غرامتش را می دهد؟
یک مشکل دیگر هم بازی جدید سازمان ملل است که می گوید اگر حتی قبول هم بشوی ممکن است تا ده سال منتظر بمانی تا کار سفارتت درست بشود و بروی. موضوع و توهین همان موضوع توهین آمیز " همه پناهندگان مثل شما دچار مشکلات و سختی ها هستند" است. موضوع این است که حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی خودشان رفته اند در برج عاج نشسته اند و به من می گویند موضوع, موضوع "سهمیه بندی سفارتها برای پذیرش پناهنده" است و اگر علی اکبر ابراهیمی زودتر از دیگر همتایان و همردیفان خویش برود, پارتی بازی و بی عدالتی شده وحقوق دیگران توسط علی اکبر ابراهیمی پایمال شده!!!
جل الخالق. اعوذباالله من الشیطان الرجیم. مرگ بر حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی. اگر جوابتان قبولی است پس چرا این تحفه "جواب قبولی" را به گند می کشید؟ چرا فکر می کنید که تحقیر انسان و توهین به انسان به نفعتان است؟ جواب قبولی باید به آن معنا باشد که مشکل سفارت را هم خودتان حل کرده اید و من می توانم ظرف یکی دو ماه به کشور مقصد بروم. نه آنکه دور جدیدی از بازیهای کثیفتان آغاز شود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار