پیام مهر و دوستی اکبر به روسیه و چین

پیام مهر و دوستی اکبر به روسیه و چین

ابلاغ تکلیف به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

با توجه به اینکه اگر هر یک از شش عضو گروه ۵+۱
به نمایندگی از طرف آن گروه
در مقابل مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر پاسخگو می شد
و همه آنچه را که من از آن شش کشور می خواستم به من می داد
و از من می خواست که دیدگاهها و مواضعم در مقابل کل آن شش کشور را تعدیل کنم، من احتمالا چنین می کردم،
پس،
اینکه من امروز با محدودیت زمانی محدود در سال ۲۰۲۰ بطور جدی و مصرانه می خواهم روسیه و چین بمباران اتمی شوند
این فقط یک اراده و دستور برای نابودی روسیه و چین است
و هیچگونه مسوولیت و الزامی را برای من به همراه ندارد و ایجاد نمی کند.
اگر مسوولیتی در اینمورد وجود داشته باشد، متوجه خود آن شش کشور است.

من فقط می گویم روسیه و چین باید بمباران اتمی و نابود شوند.
و اگر نابود نمی شوند، مجازات ایشان باید شدیدا بین کل اعضای ۵+۱ تقسیم شود
نه آنکه آن شش کشور با تحمیل هژمونی خودشان بر جهان معاصر اکبر، جهان را بین خودشان تقسیم کنند.

همچنین یادآور می شوم این اراده و دستور (یعنی بمباران اتمی روسیه و چین) در اواخر دسامبر ۲۰۲۰ بطور خودکار خنثی و کنسل می شود و بدون امضای مجدد خودم در اسناد جدید، اعتبار نخواهد داشت.


علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸
۲۰ فوریه ۲۰۲۰
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار