قرارداد یکطرف امضای اکبر با رژیم ایران





من همینک و همینجا به خودم تعهد و قول می دهم
چنانچه آن جوان هنرمند را بیابم،
در ماه مارس ۲۰۲۰ دست به هیچگونه اقدام میدانی نزنم
و در ماه مارس ۲۰۲۰ به بازیابی تئوریک اکبر متمرکز شوم
و اقدام میدانی را دست کم تا پس از ماه مارس ۲۰۲۰ به تعویق بیندازم.

بدین ترتیب، نیافتن ایشان
یک اصرار رسمی به اکبر برای اقدام میدانی در ماه مارس ۲۰۲۰ است
که در هر یک از روزها و یا هفته های پیش رو هر لحظه ممکن است انجام گردد.
اصراری از سوی جمهوری اسلامی ایران، چین، روسیه، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان. و همچنین سازمان ملل و ترکیه.

اپوزیسیون ایرانی را نیز فراموش نکن، همانهایی که صدای اکبر را بایکوت کرده بودند اما فردای پیروزی، اکبر را دوره خواهند کرد که چی؟ که ما هم مگسانیم دور شیرینی! بفرمایید.
همین فخر آور در موضوع هواپیمای اوکراینی رفته بود اسراییل و قبل از سران نهادها و قوای نظامی دزدیده شده ایران گفت "بیدگنه". یعنی این اپوزیسیون به تکنولوژی های جستجوی هویت و هویت یابی دسترسی نداشت؟ خوب هم داشت. فقط اراده پاسخگویی به صدای اکبر در ایشان نبود. در یک جهان بدون اکبر بیشتر به ایشان خوش بگذرد.

البته مرگ برنامه من نیست بلکه شاید سرنوشت تحمیلی به من باشد.
من بر مبنای سند، ابتدا خواهان یک اسپانسرینگ محدود مشترک از طرف ۵+۱ برای خودم خواهم شد. گفتم شاید آن جوان بتواند انگیزه و کمکی باشد برای اندیشیدن به پیگیری دیپلماتیک تر و غیر خشونت آمیزتر این امر.



علی اکبر ابراهیمی
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۲۹ فوریه ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار