جواب اکبر را نمی دهند و اکبر در خطر است



من امروز یک لطفی به رژیم ایران می کنم،
نسخه ایرانی شعار را روی دیوار سفارت ترکیه در تهران نمی نویسم.
فقط شش ابرقدرت رصد کنند که
شاید امروز به یک تصمیم برای اقدام در همین امروز برسم. شاید که بنا دارم امروز
نسخه ترکی و نسخه بین المللی شعار را
روی دیوار سفارت ترکیه در تهران بنویسم.
حتی تا سطح پنج درصد احتمال دارد که امروز دست به چنین اقدامی بزنم.

با بازجوهای بی گناه و از همه جا بی خبر نه کاری دارم
و نه مصاحبه هایم با ایشان را دارای اعتبار می دانم،
آنها کار و وظیفه خودشان را انجام می دهند.
سران و تصمیم گیرندگان اصلی در جمهوری اسلامی خودشان خوب می دانند که من چه می خواهم.

من در اینجا فقط اشاره ای می کنم به وضعیت محمد نوری زاد، نسرین ستوده، نرگس محمدی و دیگر فعالان سیاسی و مدنی کشور ملت مظلوم ایران که حتی خانواده های آن فعالان نیز تحدید و مرعوب می شوند.

من با سند "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر" به میدان آمده ام و خواهان پشتیبانی شدن از طرف شورای عالی ۵+۱ هستم. هم شورای عالی نظامی و هم شورای عالی دیپلماتیک متشکل از وزرای امور خارجه شان که از فراغ دیدارم با جمع آن شش گل، نزدیک است که دیوانه شوم و ترجمه ایرانی شعار را نیز به زودی بیایم بنویسم. خدا نکند که چنین اتفاقی بیفتد، در شان اکبر نیست. توصیه های مربوطه را به گماشته هایشان در راس حکومت هرمی ایران حتما ارایه دهند قبل از آنکه من با چنگالی موسوم به بازداشت، زخمی و مچاله شوم و کاملا از بین بروم، در شان شش ابر قدرت معاصر اکبر نیست. اگر که تجهیزاتی هم می دهی چرا می دهی به جمهوری اسلامی!؟ بیار بده به خودم که درست استفاده کنم.
لازم به یاد آوری است که هرگونه اظهارات من در "یک ساعت" اول سوتفاهمی موسوم به بازداشت، صرفا یک فیلم سینمایی است برای آنکه از معرکه کثیفی که بازداشت اکبر نام دارد خارج شوم. پس هیچگونه اعتباری نیز ندارد آن اظهارات یک ساعت ابتدایی از لحظه بازداشتم به بعد.
خواسته ها و اظهارات اصلی مرا همانهایی که باید بدانند و همان مقامات مسوول و مراکز تصمیم گیری خودشان خوب می دانند‌.
اگر اصرار داشته باشند که هم مرا بازداشت کنند و هم بیش از یک ساعت نگه دارند و یا آنکه بازداشت نکنند اما یکی دو هفته دیگر باز هم مرا بکشانند به مقابل سفارت ترکیه برای نوشتن نسخه ایرانی شعار، آنگاه احتمالا اظهاراتی را مطرح می کنم که به همین سادگی ها نتوانیم با قوه قضائیه ایران از شر گلاویز شدن با همدیگر خلاص شویم.

در هفته های اخیر جواب جستجوهای اکبر را ندادند تا اکبر را برای ریسک پذیری تحریک کنند.


علی اکبر ابراهیمی
بامداد جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸
۲۸ فوریه ۲۰۲۰
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار