مطالب اخیرا منتشر شده اکبر

بیت المقدس رو کی از اکبر گرفت؟

بیت المقدس، اورشلیم و یا هر آنچه که اسمش هست را نه اسراییلی ها، نه فلسطینی ها، نه مسلمونها، نه یهودی ها و نه هیچکس دیگه ای از دست من نگرفتند.
بیت المقدس رو جمهوری اسلامی ایران از دست من گرفت.
همون زمونی که محمد نوری زاد رو در خیابونها کتک می زدن و من اسیر فضای کسب و کار بودم و نمی تونستم از ایشون دفاع کنم و زور و بازوی کافی نیز برای این کار نداشتم.
همون موقعی که بهترین دوستان ایرانی اکبر رو در سالهای ۸۸، ۹۶ و ۹۸ سرکوب کردن، همون موقع ریت المقدس را از من گرفتند. ایران را و کل جهان را و شعبه های احتمالی سازمان مورد نظرم در سراسر جهان را.
همان وقتی از من گرفتند که مرا مجبور به مهاجرت و ارایه درخواست پناهندگی و آوارگی بی نتیجه و فرساینده در خارج از ایران کردند.
بیت المقدس را همان زمانی از من گرفتند که کشور و ملت مرا استحاله، بیهوش و بی حس کردند که در قبال هیچ پندار، گفتار و رفتار غیر عادی حکومت هیچگونه واکنشی نداشته باشد.
بیت المقدس و کل جهان را دقیقا همان زمانی از من گرفتند که جامعه مدنی و آلترناتیوها و انتخاباتها را از مردم کشورم گرفتند تا من کشور و ملتم را به آنها واگذارم.


حداکثر لطف اکبر به تارگت های رژیم
آن است که
احتمال تمایل سپهبد قاسم سلیمانی به فراخوانهای پس از حوادث آبان ۹۸ اکبر
و همچنین احتمال مطلع بودن باندهای اصلی و موازی قدرت در رژیم و همچنین در کشورهای ۵+۱ از این موضوع را
تایید و یا رد نمی کنم. اگر که چنین بوده باشد.



جایزه اکبر برای کشته شدگان از/هوادار رژیم

تو شهادت می دهی که در جهت
انتقام سرکوبهای سال ۸۸
و پاسخگویی عملی به فراخوانهای پس از سرکوبهای آبانماه ۱۳۹۸ اکبر
گام برداشته ای
و کشته شدنت نیز به همین دلیل
_بطور مستقیم و یا بطور مهندسی شده_
و از طرف باندهای اصلی و رسمی و یا موازی قدرت
و همچنین از طرف ۵+۱ بوده است.

البته ادعای تو برای اکبر الزام آور نیست
و قبل از مرگت نیز در رسانه های عمومی به افکار عمومی اعلامش نکرده ای.

هر چند که وقتی زنده بودی به حرف من گوش نمی دادی، راه خودت را می رفتی، برای خودت "صاحب" "نظر"!!! بودی، مرا خیلی اذیت کردی و ناهماهنگ و در تضاد و تقابل عملی با اراده معطوف به چشم انداز اکبر از ایران و جهان بودی
و در جهت پاسخ به فراخوانهای پس از آبانماه ۱۳۹۸ اکبر نیز هرگز گامی که اکبر از آن اطلاع داشته باشد برنداشتی
و در جهت پاسخگویی و یا دست کم میزبانی مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر نیز در حدی نبودی که بتوانی به نمایندگی از طرف ایران رسما اقدام کنی

اما در هر حال برایت دعای خیری
که برایم هیچگونه هزینه ای نداشته باشد دارم.
اگر هیچ کار مثبتی هم برای من انجام نداده باشی، همین که مرده ای و شر زنده بودنت از سر کشور و ملتم کم شده است،
از تو سپاسگزارم و حرمت تو را پاس می دارم تا شاید معدل حرمت و کرامت هموطنان، معاصرین و همنوعان اکبر یک روزی به سطوحی که برازنده و در شان اکبر باشد ارتقا یابد.

امیدوارم هر گونه پول و ثروت مادی و معنوی که به هر شکلی توسط تو از کشور و ملتم کم شده است
_اعم از هر نوع خیری که مستقیما به خود تو رسیده است و یا هر آنچه که تو فقط پادویش بوده ای_ بهمراه سود دقیق، جبران کننده و عادلانه آن
به کشور و ملتم بازگردد.
پناهجوی ترحم، بخشش و شفاعت کشور و ملت ایران در جهان پس از مرگ باشی،


علی اکبر ابراهیمی
لحظه دفن شدنت،
سر قبرت.


شناسایی و به سپاه جمهوری اسلامی، به ارتش روسیه و به ارتش چین معرفی شد. حسن عباسی.

شناسایی و به سپاه جمهوری اسلامی، به ارتش روسیه و به ارتش چین معرفی شد. علی خامنه ای.



چین را به خویشتنداری فرامی خوانم.

ابلاغ تکلیف به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

اولا به چین تبریک می گم که من و چین با هم داریم در یک جهان با هم زندگی می کنیم و امیدوارم که چین، این یادداشت من رو به دل نگیره. چونکه من با چین خیلی کار دارم و چین یکی از مخاطبان اصلی مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر است و نمی خوام از من خاطره بدی به یاد داشته باشه.

با توجه به اینکه چین و روسیه قبلا نیز ویروس استبداد را به ایران منتقل کرده اند
و بعنوان مثال، چین ابزار ارتباطاتی لازم برای سرکوبهای سال ۸۸ را در اختیار رژیم ایران قرار داده بود و در این دهه ها نیز از مزایای حکومت جمهوری اسلامی بر ایران استفاده برده است
و با توجه به اینکه نظام حکومتی در ایران فاقد معیارهای دمکراتیک لازم و کافی شناخته می شود، این رژیم حق ندارد از طرف ایران و ملت ایران در مورد به خطر انداختن سلامتی شهروندان ایرانی تصمیم بگیرد و به نفع چین، مانورهای ایثارگرانه و خطرناک کرونایی انجام دهد.
از چین می خواهم این کارها را فورا متوقف کند،
این لطف ها را نیز از طرف رژیم ایران نداند و از طرف مردم ایران بداند و در آینده در جهت جبران کمکهای ایران به چین در این روزهای سخت بکوشد.

و از شورای عالی نیز می خواهم این همدستی های کرونایی چین با رژیم ایران را بعنوان میزانی از یک تجاوز در نظر گرفته و در زمان مقتضی پاسخ نظامی لازم را به چین بدهد و طرحهای اقدام نظامی بر علیه چین تا هر سطحی که لازم باشد را بر روی میز، آماده داشته باشد تا دیگر کشوری هوس نکند از فرصت ضعف حاکمیتی در ایران سو استفاده کند.
همچنین از چین می خواهم ستمها و پاکسازی های اقوام و ادیان در مرزهای غربی چین را فورا متوقف کند.
برغم سران ایران که خودشان و خانواده های خودشان همواره ویژه اند، من خودم آماده ام که همه کار و زندگی خودم رو رها کنم و بیام چین و بر علیه ویروس کرونا فعال بشم. البته به شرط اونکه قبلش همه وظایف و مسوولیتهام در قبال همه کشورهای غیر ۵+۱ رو انجام داده باشم.
با آرزوی آنکه از این روابط غیر محترمانه زودتر عبور کنیم و روزی شاهد بهترین روابط میان چین و ایران باشیم.
غصه چی رو می خوری احمق؟ حالا یه ویروسه دیگه. تو که تونستی در عرض هشت روز یه بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی بسازی حتما از پس این ویروس هم بر میای. مدیریت بحرانت یک نمونه است، چین به درد دنیای ما میخوره و باهاش خیلی کار داریم. از دور در کنار چین ایستاده ایم.
تو دهنی و پاسخ نظامی به تجاوزهای کرونایی چین رو فراموش نکن، این فراپکنی های کرونایی چین، زورکی انجام شد در زمانه ای که چین چندان هم تو دل برو نبود. با این سیاستها و اقدامات شرورانه چین در مورد کرونا، آدم به شک میوفته که شاید این یک اعمال عدالت و مجازات الهی بر علیه چین به جرم تبدیل کردن استبداد به تنها گزینه ملت ایران باشه.
از خدا خواستار قدرت نظامی کافی برای تادیب چین هستم.

با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
دوست و دوستدار چین
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
۳ فوریه ۲۰۲۰
تهران



پیام آمریکا به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

اقدام آمریکا مبنی بر تمدید دو ماهه معافیتهای برخی همکاری های اتمی بعضی ها با جمهوری اسلامی ایران،
پیامی است به شورای عالی به این مضمون که
آمریکا تمایل ندارد بیش از سهم خود و بجای سهم کل کشورهای تشکیل دهنده شورای عالی، وظیفه مهار جمهوری اسلامی ایران را بعهده بگیرد
و این پیام برای جهان اکبر نگران کننده است
و ضرورت فعالتر شدن کل کشورهای تشکیل دهنده شورای عالی در مورد مهار رژیم ایران را یادآور می شود.

علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
۲ فوریه ۲۰۲۰
تهران

همچنین لازم می دانم پانوشت زیر را نیز به این متن ضمیمه کنم:
یکبار دیگر نیز یادآور می شوم آمریکا در وضعیت و شرایط فعلی، تنها شانس ایران و ملت ایران برای نجات از شر رژیم جمهوری اسلامی است و به میزان روسیه و چین نیز در مورد تزریق تدریجی ویروس استبداد به ایران و تثبیت رژیم استبدادی جمهوری اسلامی در ایران و استثمار ایران بواسطه رابطه فرصت طلبانه داشتن با آن رژیم مقصر نیست.
اما
من نمی خواهم که ایران بمب اتم نداشته باشد. ایران باید بمب اتم داشته باشد.
من راه حل بازسازی آلترناتیوهایی که رژیم ایران احتمال تشکیلش در اپوزیسیونهای ایرانی را از بین برده بود پیشنهاد داده بودم
و اگر قرار نبود این هدف محقق شود، خلع سلاح اتمی ایران، تضعیف و عقب ماندگی همه جانبه ایران، حمله گسترده نظامی به زیرساختهای ایران و اهدافی از این دست به درد که قرار بود بخورد؟

آمریکا در مورد
اهداف فشار حداکثری بر ایران
نه با من
و نه با تیم برآمده از انتخابات درونی و کنترل شده اکبر در میان اپوزیسیونها و آلترناتیوهای مدیریت و نمایندگی ایران
که احتمالا شاهزاده رضا پهلوی بعنوان نماینده
تحت کنترل نظارت اکبر، مشروط و موقت
ائتلاف وحدت ملی همه جریانات اپوزیسیون پیروز آن انتخابات خواهد بود_
هیچگونه قرارداد رسمی به امضا نرسانده است
و ایران، رژیم وقت و مردم ایران و منافع این هر سه را با هم یکی کرده و دارد فشار می دهد و مچاله می کند تا رژیم ایران به نمایندگی از ایران و ملت ایران ورژنهای ننگین تر و باج دهنده تری از برجام را با استکبار جهانی به امضا برساند.
در هر صورت، من نه خودم آمریکا را تنها می گذارم و نه تایید می کنم که دیگر کشورهای ۵+۱ به خودشان اجازه این کار را بدهند.


علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
۴ فوریه ۲۰۲۰
تهران



نان به آسانی بدست نیامده است

سلام ای حقیقت ترکیه،
ما در ترکیه برای پاسداشت دمکراسی،
ریسک تقابل با حکومت مرکزی را به جان خریدیم
و زیر بار "منت بالکن گونوشماسی" حزب حاکم رفتیم
و شان فراجناحی خودمان را در حد نزاعهای میان جناحی تنزل دادیم
و آبروی خودمان را نزد آک پارتی بردیم.
و در نهایت، حزب رقیب در انتخابات استانبول برنده شد.

اما در زلزله هفته گذشته در الازیغ، گویا شهردار استانبول گفته "تعطیلات برازنده ام است".

اگر اینطور است پس
گویا جهان اکبر در ترکیه شانسی ندارد،
بذرهای ما در ترکیه به ثمر نمی نشیند،
دست ما در ترکیه نمک ندارد.

ترکیه در قبال مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر هیچ کاری ائم از پاسخگویی مستقیم و یا دست کم میزبانی انجام نداده است.

اما باز هم با همه اینها،
با توجه به اینکه ما خودمان ابزارهای لازم و کافی برای مطرح کردن دیدگاههایمان در عصر اکبر را نداریم،
ما باز هم اهمیت ویژه و مصونیت سیاسی ترکیه بعنوان کشور مطرح کننده ادعای "دنیا از پنج بزرگتر است" را پاس می داریم و در مقابل ترکیه سیاست احترام یکطرفه از طرف خودمان نسبت به ترکیه را ادامه می دهیم.


علی اکبر ابراهیمی
تمثیلچی جهان اکبر،
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
۴ فوریه ۲۰۲۰
تهران




شمارش معکوس برای سازمان ملل و ترکیه

گزارش اکبر به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

امیدوارم روسیه و چین هم بخواهند و هم بتوانند که تا تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۰ و یا تا دو سه روز پس از آن، از فهرست تروریستی ۲۰۱۹ اکبر خارج شوند.

و در غیر اینصورت، ترکیه و سازمان ملل بطور اتوماتیک وارد فهرست تروریستی ۲۰۲۰ اکبر خواهند شد
و این امکان که برای سال ۲۰۲۰ بجای فهرست تروریستی، یک فهرست مثبت گرایانه بسازم از بین خواهد رفت.

این حکم تا اواخر دسامبر سال ۲۰۲۰ قابل تجدید نظر است
و چنانچه از طرف هر یک از این دو دلقک
امکان و هزینه های سفر اکبر به ترکیه بطور کامل و جامع تامین شود
و پاسخگویی و یا میزبانی در مورد سند
"مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر"
از طرف هر دو و یا هر یک از این دو دلقک
تا سطح حصول نتایج غایی سند انجام شود،
به احتمال زیاد، قطعا دراینمورد تجدید نظر خواهم کرد.


علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
۴ فوریه ۲۰۲۰
تهران


ضمیمه فوری یک سند به متن فوق:

ابلاغ تکلیف به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،
چنانچه ترکیه بر مبنای متن فوق
وارد فهرست تروریستی ۲۰۲۰ اکبر شود

من همینک و همینجا با استفاده از اختیارات ویژه خودم
عضویت ترکیه در فهرست تروریستی ۲۰۲۰ اکبر را
تا اطلاع ثانوی از طرف خود اکبر،
تعلیق می کنم.
بطوری که گویا اصلا نام ترکیه وارد آن فهرست نشده است.

علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
۴ فوریه ۲۰۲۰
تهران




ضمیمه شماره دو:

ابلاغ تکلیف به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

با توجه به اینکه ترکیه شعار
"دنیا از پنج بزرگتر است"
را مطرح کرده است،
کشور ترکیه در دیدگاه اکبر
دارای اهمیت ویژه و مصونیت سیاسی
شناخته شده است.

اما در روزهای اخیر
از جانب آمریکا در قضیه بیت المقدس
از جانب روسیه در قضیه ادلب
و از جانب چین در قضیه سرکوبهای دسته جمعی غرب چین
مورد فشار قرار گرفته و در معرض مچاله شدن قرار داده شده است
به دلایلی از همین دست،
من برای ترکیه خواستار بمب اتم که خاستگاه اصلی جاه طلبی های ۵+۱ نیز هست هستم تا بتواند به گام برداشتن در جهت تثبیت شعار اکبر در جهان معاصر اکبر گام بردارد.


علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
۴ فوریه ۲۰۲۰
تهران


مقام محترم رهبری کشور جناب آقای خامنه ای،

محمد نوری زاد، محمد نجفی، نسرین ستوده، نرگس محمدی، محمد رجایی و خیلی های دیگه که مورد نظر و مورد حمایت من بوده اند در این سالها سرکوب شدند و هیچ اتفاقی نیفتاد، در نتیجه اگر من هم بازداشت شوم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
چقدر سطح پایین است معدل جامعه ایرانیان معاصر و بخصوص اپوزیسیونهای ایرانی و علی الخصوص اصلاح طلبان لندن نشین و همچنین فضاهای کسب و کار ایران و چقدر سطح پایین است معدل کشورهای ۵+۱،
آنها سطح پایین بوده اند که بیش از یک دهه مرا در چنگال سیستم جنابعالی ضعیف، بی دفاع و تنها رها کرده اند!
و جنابعالی چقدر باشکوه، با عظمت و بزرگ هستید که من امروز بازداشت نیستم. سپاس از شما.
من این تصویر گل را به جنابعالی تقدیم می کنم.

همچنین از شما تقاضامندم به قوه مجریه حکومت وقت در کشور دستور فرمایید
اقدامات لازم و کافی برای پاسخگویی و یا دست کم میزبانی
در ارتباط با "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر" را انجام دهند.

بدیهی است در صورتی که جمهوری اسلامی ایران نمی خواهد و یا نمی تواند این کار را برای من انجام دهد پیام دشمنی و مخاصمه برای من ارسال کرده است

تا مرا از مشغولیتهای اصلی اکبر که باید عمدتا علمی، فرهنگی و تفریحی باشد
غافل نموده و مجبور کرده باشد
از آن حکومت بپرسم چه به روز هموطنان و وطن من آورده اید
و چرا معدل هموطنان معاصرم و بخصوص اپوزیسیونها و آلترناتیوهای جمهوری اسلامی ایران اینقدر سطحش پایین است
و فاصله آن سطح پایین
با سطح معظم و عالی جنابعالی چرا اینقدر زیاد است
و چرا تو فقط خودت و خودی هایت در این مملکت معظم و آدم حسابی هستید و دیگران همه درجه چندم، زوار در رفته و به درد نخورند؟!
آیا واقعا جای سوال ندارد؟
و بر مبنای همین قبیل دلایل نیز تداوم دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی بر کشورم را در اولویت برنامه ها و فعالیتهای اجتماعی خودم قرار دهم تا شاید یک روزی کشور و ملتم و نیروهای مسلحمان را _با کمک همین هموطنان مظلوم، معصوم، جان و جانان اکبر و اپوزیسیونها و آلترناتیوهایی که مشتاقانه برای نوکری ایشان له له می زنند_
از چنگ جنابعالی و رژیم مطبوعتان به سلامت در آوریم.

مثلا قرار بوده یه چهار سالی امانتدار باشید!
حالا برای دست بدست شدن قدرت، کشور ما محتاج انقلاب است!!! عجیب نیست؟

چنانچه اقدامات لازم و کافی برای پاسخگویی و یا دست کم میزبانی
در ارتباط با "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر" را انجام نمی دهید
مجبورم بگویم شرم بر شما، حذف شدن جسم شما.
با توجه به اینکه هنوز چند میلیون ایرانی نیومدن تو خیابون اسم اکبر رو فریاد بزنن،
برای اینکه نگی مگه تو از طرف مردم نمایندگی داری
مجبور شدم دست به ظرفیتهای بین المللی اکبر ببرم و از سازمان عالی اکبر برای ضربه زدن به تو و رژیم مطبوعت مایه بزارم.


با احترام،
موفق، موید و پیروز باشید در یک شکست با شکوه خوردن از اکبر که تا شاید در جهان پس از مرگ، جایزه اش را بگیرید.

علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
۴ فوریه ۲۰۲۰
تهران



صدای اکبر

صدا و مخاطب، در درون خود اکبر بود
و در کتیبه ۲۰۱۰ نیز این موضوع تبیین شد.
اما معاصرین اکبر خودشون توی کار پایکوبی و سرود خوانی بودن
تا ادعا کنن که

صدایی هست،
مخاطبی هست.

باشه! صدایی بود، مخاطبی بود.
پس حتما خود من هیچوقت در اینجا حضور نداشتم و
۴ خرداد ۱۳۸۸ مصادف با ۲۵ می ۲۰۰۹
نیز به ایران نیومدم
و تا امروز
هم اگه صدا و مخاطب ندیدم و نشنیدم، حتما خودم نخواسته و یا نتوانسته بودم!

به سند "هدف مشترک بشریت"
و به سند "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر"
آیا ایران پاسخ داد و یا دست کم میزبانی کرد!؟

باشه، چشم، عیبی نداره، هر طوری که دوست داری.



راستی ای رهبر معظم، لاله بلبل، مرد عنکبوتی، ابر قهرمان کشور اکبر و امت و جهان اسلام،
ارادتمندم.
آیا هیچ احتمال دادی که شاید صدایی بهتر از صدای خودت هم وجود داشته باشه؟
من خودم یک روزی خواننده و نوازنده بهترین ترانه های عاشقانه خواهم شد.
چند روزی یه که چند تا آهنگ ایرانی هم دانلود کردم و دارم روشون کار می کنم.

هر چی به خدا می گم صدای اکبر رو در نیار،
اما انگار خدا هم
مثل جمهوری اسلامی ایران،
مثل کشورهای ۵+۱
و مثل اپوزیسیونهای اسب حقیقت سوار ایرانی،
نجات خودش
(از بحران ضرورت پاسخگویی به وضعیت جهان و جهانیان) رو
در دچار شدن به "صدای اکبر" تشخیص داده.

مونولوگ خودشونو می کنن راشونو می کشن می رن.
بدون اینکه فرصت نفس کشیدن بدن
تا چه رسد به امان دادن
و حتی شنیدن!
جالبه.

اصلا اکبر صدا نداره.
حتی اگه می خواست هم نمی تونست که صدایی داشته باشه، مجالشو نداره و هیچگاه نیز نداشته، بفرمایید خوش اومدید.
توی ده سال اخیر شانس عضویت حتی در یک کتابخانه هم نداشتم، حالا باید بیام براشون مسئله حل کنم. چقد هم مسئله هاشون قشنگه! برجام و اف ای تی اف و اتم و موشک و بمب و فشنگ و .... . خسته نباشید، خدا حافظ.
حالا اگه عروسی یی، جشن تولدی، خیراتی، نذری یی، صبحونه ای، مشروبی، میوه ای چیزی بود، عمرا اگه اکبرو صدا می کردن.
صدا کن اسممو، صدای تو خوبه.


علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
۴ فوریه ۲۰۲۰
تهران

ترتیب آهنگ ها:
یک: نفس نفس
دو: از این آدما دورم کن،
با جایگزینی واژه "مست" اند بجای "پست" اند.
سه: راحت برو.
چهار: کولی
پنج: سیارم و می گردم، کسی نمی دونه دردم
شش: حس می کنم عشقه.
هفت: عقربه
هشت: بهت نمیاد
نه، .... ده: دو روز بگذره این دلشوره ها از خاطرت می ره.

تپق نبود، بر ابزار اجرا "تسلط ساده شده" وجود داشت، شعرها کاملا حفظ شده بود. در صدا، اصطحکاک نالازم نیز مشاهده شد که می توانست در اثر سرما نیز باشد اما مانع اجرای دلخواه و قوی خواننده نبود. ذوق در نحوه حضور در صحنه و در سبک اجرا بکار رفته بود. اندیشه وجود داشت. سبک ویژه وجود داشت. طراحی لباس وجود داشت.
سپاسگزاریم.




مهدی محمودیان را آزاد کنید

مدت‌های مدیدی است سرنوشت یک ملت به دست نیروی نظامی سپرده شده است که هواپیمای مسافری را با هواپیمای جنگی تشخیص نمی‌دهد و روزهای متمادی به افکار عمومی دروغ می‌گوید. نیرویی که هر آنچه اراده می‌کند، انجام می‌دهد بی‌آنکه مواخذه شود. نیرویی که سالهاست به عنوان امنیتی‌ترین نهاد این مملکت عمل می‌کند و کشور را در منتها الیه ناامنی قرار داده است و بر طبل جنگ می‌کوبد تا آوار آن را بر ملتی تحمیل کند که نظاره‌گر سرنوشت تلخ خویش است. چهل سال مرگ بر کشورهای مختلف دنیا گفته شد و بیش از هر کشوری در کام مرگ فرو رفتیم.

ذرات نفرت و مرگ، از دنیایی که ما ساختیم، به سوی ما سرازیر شده است و بیش از هر زمانی ما را در سراشیبی نابودی قرار داده است. قطعا نمی‌خواهیم نظاره گر سرنوشتی باشیم که مردان نظامی و سپاهی برایمان رقم می‌زنند و قطعا نمی‌خواهیم با تظاهر به صلح طلبی به استقبال جنگ برویم.

پرواز ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ سرنشین توسط سپاه پاسداران سرنگون شد و ما باز هم سرمایه‌های انسانی بیشتری را از دست دادیم.

استعفا و محاکمه‌ی تمامی مقامات و دست اندرکاران این جنایت هولناک در دادگاهی صالح، گامی است در جهت اجرای عدالت و جلوگیری از فجایع بعدی.
ضمن تسلیت و همدردی با خانواده‌ها و بازماندگان قربانیان فاجعه‌، اعلام می کنم با وجود در بند بودن، به سهم خود تا کشف حقیفت و اجرای عدالت در کنارشان خواهم بود.

نسرین ستوده
زندان اوین / ۲۱ دی ماه ۹۸


داستانسرایی ها و لالایی های خامنه ای
با آموزه های سیاسی، سیاستها و چشم انداز اکبر تطابق ندارد
و حتی در تضاد است
و خطر تثبیت بلند مدت تر سیاستها، فسادها و جنایتهای حکومت ایشان بجای آنچه که بهتر بوده است را در پی دارد.

حتی با این پیشفرض محال
که همه هموطنانم شیفته آن هستند
من باز هم به احترام این خاک، در مقابل این صحنه آرایی خطرناک ایستاده ام

تا سیاستهای شش قدرت جهانی در قبال ایران و ایرانیان نیز به سطوح احترام آمیزتری ارتقا یابد.

حجامت اکبر


ابلاغ تکلیف به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

بنابر اهداف و زمانبندی های طراحی شده در دیدگاه اکبر،
بمباران نظامی هوشمند بدنه اجتماعی وفادار/حامی رژیم جمهوری اسلامی ایران در روز
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
مصادف با ۱۱ فوریه ۲۰۲۰
آخرین شانس و فرصت روسیه و چین است

تا شاید در دیدگاه اکبر در مورد مجوز حمله اتمی گسترده به چین و روسیه
_در ظرف مدت تا قبل از اواخر دسامبر ۲۰۲۰_
که بعدا نیز به دستور مجهز شد،
تجدید نظر کنم.


علی اکبر ابراهیمی
بامداد دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
۱۰ فوریه ۲۰۲۰
تهران





منافع چین و روسیه باید بازتعریف شود

گزارش اکبر به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

چین و روسیه حق نداشته اند جاسوسان اشغالگر و جنایتکار خودشان را در ایران بر سر کار بیاورند و یا آنکه در مشروعیت و تثبیت ایشان نقش ایفا کنند.
همچنین چین و روسیه حق نداشته اند و ندارند که بواسطه ایشان از ایران و منافع ملی ایران سهم ببرند.
تاراج ایران توسط روسیه و چین یک فاجعه است و قابل پذیرش نیست و من من جدا از آن دو کشور درخواست می کنم چنین رویکردی در قبال ایران را تغییر بدهند و موارد مربوطه را نیز برگردانند و با احترام جبران کنند.

هدف نوکران آن اربابان در ایران که در آرایشهای انتخاباتی ده روز آینده در ایران نیز به وضوح مشهود و آشکار گشته است
سوق دادن اکبر و هموطنان مظلوم، بی دفاع، بی پناه و غیر مسلح اکبر به سمت رادیکالیسم است‌
تا مجوزهای شیطانی چینی و روسی خودشان برای حذف ما مردم ایران را به رخ جهان بکشند.
دقیقا همان کاری که قصد داشتند با نوابغی همچون امیر عباس فخر آور انجام دهند اما شکست خوردند.

می دانند که اکبر اگر گرفتار و مشغول مشکلات و مسایل ابتدایی خویش نباشد،
شاید مغزش از انجماد آزاد شود
و بجای تمرکز بر تئوری های نظامی و امنیتی در دیدگاه اکبر،
بر تئوری های علمی و فرهنگی در دیدگاه اکبر تمرکز کند.
و در جهان، ایران
و یا لااقل در زندگی خودش که از همه لحاظ در آن عقب مانده است،
منشا اثر شود.

اهداف و چشم اندازهای ما مردم ایران گم شده است.
یک پس انداز ده میلیونی برای شب عید می خواستم که همان هم نزدیک به نصفش کم است تا چه رسد به پس انداز دو ماه بعدش که برای مهاجرت موقت اکبر لازم داشتم. برای یک هدف یک هفته ای یا یک ماهه در ایران باید چندین سال بدوی و نتیجه هم معلوم نیست مگر آنکه از بدنه اجتماعی وفاداران/حامیان خودشان باشی.
وقتی که من نمی توانم با خودم گونی گونی پول ببرم، اصلا برای چه مهاجرت کنم؟ بروم کارگری؟!!! زهی خیال باطل. من بروم کارگری در خارج تا شماها از بودجه دولتی سالیانه کشور رسما سهم ببرید؟ لااقل هموطنانم را نمی کشتید تا یک رمق و دل و دماغی برای مهاجرت در اکبر باقی بماند. من در مقابل دزدی، فساد و جنایت در این کشور ایستاده ام تا چین و روسیه از روی جنازه ام رد شوند و جهان و نسلهای آینده ببینند که شش قدرت جهانی و دلقکهایی همچون سازمان ملل، ترکیه، رژیم ایران و اپوزیسیونهای ایرانی چگونه بیش از یک دهه، اکبر را در میان آتش و رنج تنها رها کرده بودند.


علی اکبر ابراهیمی
بامداد دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
۱۰ فوریه ۲۰۲۰
تهران



پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار