حمله روسیه به تمدن غرب در سال ۲۰۲۱


گزازش اکبر به شورای عالی

امروز دست به آن اقدام میدانی احتمالی نزدم.
شاید پس فردا یعنی ۱ مارس و یا شاید روزهای بعدش این کار را انجام دهم. یعنی هیچ بعید نیست.
و به احتمال خیلی بیشتر، شاید ۱۷، ۱۸ و یا ۱۹ مارس باشد و شاید هم حدود یک هفته ای پس از آن.
شاید هم چنین اقدامی نکنم.
چنانچه زودتر پاسخگو شوند، همکاری کنند و اندکی از خواسته هایم را بدهند، نیازی به پذیرش خطر دست زدن به چنین اقدامی نخواهم داشت.

اما در هیچیک از طرفهای مربوطه که شامل شش کشور، سازمان ملل، ترکیه و بخصوص رژیم ایران می شود
هنوز هیچ اراده و نشانه ای برای مراجعه به اکبر و پاسخگویی به اکبر مشاهده نشده است.
آنها از خدایشان است که اکبر دست به اقدامی رادیکال بزند و از اینکه اکبر در صورت به نتیجه نرسیدن، برای اقدام در ماه مارس ۲۰۲۰ مصمم است ذوق زده شده اند و سعی می کنند بهیچوجه کمک نکنند و جواب ندهند تا این اتفاق حتما پیش آید. خدا به داد اکبر برسد.

گمشده و گروگان گرفته شده ها موجب نگرانی من در مورد ایشان است.
عدم بمباران اتمی روسیه، وضعیتی خفقان گر را در ایران تثبیت کرده است.
به اقدام نظامی تنهایی ترکیه بر علیه روسیه نیز امید چندانی نیست، چرا که ارتش روسیه از ارتش ترکیه قوی تر است و ترکیه در جنگ با روسیه در این جهان زرنگ و کثیف، تنها خواهد ماند.
این ۲۰۲۰ که تمام شود، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نتیجه تنها گذاشتن ترکیه در مقابل روسیه را خواهند دید و توسط روسیه خورده خواهند شد.

یادآوری می کنم که من فقط طرفدار خودم و جهانم هستم و هر که در ارتباط با سند پاسخگوتر باشد تا اکبر نیازی به پذیرش ریسک اقدام میدانی نداشته باشد و یا پس از اقدام میدانی پاسخگو شود، در جهتی گام برداشته که به اکبر و جهان اکبر نسبتا نزدیکتر است.


جمعه ۹ اسفند ۲۸ فوریه


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار