اکبر در خطر است


ابلاغ تکلیف به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

حفاظت از امنیت من در تهران در نیمه دوم مارس ۲۰۲۰ وظیفه کشورهای ۵+۱ است
و ایشان مسوول هرگونه اتفاقی هستند که برای من بیفتد.

البته من بنا ندارم دست به اقداماتی که برایم مضر و خطرناک باشد بزنم
اما تحریکها باید متوقف شود.

نزدیک به یکسال از تاریخ تالیف و انتشار مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر گذشته است
و من هنوز نه دفتر مرکزی سازمان اکبر در ایران را دارم و نه شعبه هایش در سراسر جهان را. کشورهای ۵+۱ این کار را برایم انجام نداده اند.

یک تحریک دیگر آن است که قبل از سال ۲۰۰۹ من از جمهوری اسلامی در ایران خواسته بودم محدودیت آزادی فعالیتهای سیاسی و مدنی در ایران، فقط رای نیاوردن و تضعیف شدن بدین واسطه باشد اما وضعیت محمد نوری زاد، محمد نجفی، نسرین ستوده، نرگس محمدی، فرشید هکی و همه دیگر سرکوب شدگان سیاسی و عقیدتی بخصوص همه سرکوب شدگان جنبش ۸۸ و ۹۸ نشانه و حاکی از چیزهای دیگری است.
البته نگرانی در این قبیل موارد، مسوولیت خود کل هموطنانم است و ننگ و افتخار و سود و زیان و همه چیزش نیز متعلق به همه ما ایرانیان است. اما من نیز یک شهروند از هشتاد میلیون شهروند ایران هستم و به میزان سهم خودم و حتی بیش از آن در این قبیل موارد احساس مسوولیت کرده ام و باز هم احساس مسوولیت دارم و چنانچه مرگ من به دلیل فعالیتهایم در این زمینه برایم پیش آید، منتی بر سر ملت و کشورم ندارم و منت ملت و کشورم بر سرم نیز برایم قابل پذیرش است، حتی با همه آسیب ها و عقب ماندگی هایی که در همه این سالها متحمل شدم.
رنجها، آسیب ها و ناکامی های ملت و کشورم نیز بزرگ و مهم بوده است.



علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
۱۶ فوریه ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار