حمایت دفاعی صریح اکبر از ترکیه


حمایت دفاعی صریح اکبر از ترکیه

ابلاغ تکلیف به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

این روزها ذهن و ظرفیتهای محدود من مشغول مشکلات خودم و دیگر مسایل است و دقیقا نمی دانم که در ادلب سوریه چه خبر است و حق با کدامیک از طرفهای دعواست و در درون این یک متن، به هیچیک از طرفهای دعواهای مربوط به ادلب نمی گویم که حق ندارند و از همه آنها بر مبنای ادبیات اکبر و با احترام یاد می کنم.
فقط در این یک متن یک موضوع مهم را می خواهم یاد آور شوم و آن اینکه

ترکیه برادر من است و اگر برادر کوچک من نیاز به کتک داشت، من خودم فلج نبودم، زور و بازوی اکبر در عرصه های مختلف را کشورهای ۵+۱ از اکبر نمی دزدیدند، آنگاه می دیدند که ترکیه اصلا از اکبر نا امید می شد و خودش را از نظارت، مشورت و نصایح اکبر بی نیاز می دانست و اکبر را به تمسخر می گرفت که اصلا نیازی به کتک خوردن هم داشته باشد یا نه! البته که نه. و البته آنگاه من خودم در صورت لزوم ترکیه را کتک هم می زدم.
امروز هم نیازی ندارم که هیچیک از کشورهای ۵+۱ ترکیه را با زور و بازوی نظامی بزنند
و چنین چیزی برایم قابل توجیه نیست.

بخصوص روسیه که شایبه جایزه گرفتن دریای خزر از رژیم ایران برای سرکوب در ایران و شرارت گری در عرصه های بین الملل نیز در مورد آن قویا مطرح است.

همچنین یکبار دیگر یادآور می شوم که ترکیه در زمینه های مختلف چندان هم بی دستاورد و بی موفقیت نبوده است
و از جمله آنکه در عرصه سیاسی جامعه بین الملل شعار
"دنیا از پنج بزرگتر است"
را مطرح کرده
و موجب فخر و غرور اکبر است
و در دیدگاه و جهان اکبر
مصونیت ترکیه
دست کم تا سطوحی نسبی،
لازم و ضروری شناخته شده است.



با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸
۲۶ فوریه ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار