شمارش معکوس اکبر


شمارش معکوس اکبر

جناب آقای خامنه ای رهبر محترم کشور،

علی رغم آنکه به نظام حکومتی تحت امر جنابعالی انتقاد دارم و شما نیز در ادامه دادن نحوه رهبری کشور و راهی که مورد نظر و مورد تایید من نیست مصمم هستید

اما با توجه به اینکه جنابعالی و نظام مطبوعتان نماد نظم و ثبات موجود _هر چند نامطلوب_ در واقعیت امروز کشور هستید
و کشور را نیز به سپر محافظتی خودکامگی و فرعونیت خودتان تبدیل کرده اید
با توجه به محدودیت توانایی ام،
با توجه به اینکه نیروی نظامی، امنیتی و پلیسی برتر در سطح کشور را در اختیار ندارم
و با توجه به اینکه میلیونها هموطن در خیابانها نام مرا فریاد نزده اند،
من بنا ندارم برای سرنگون کردن حکومت شما قیام کنم.

همچنین با توجه به اینکه تحمیل شدن هژمونی موثر و دگرگون کننده کشورهای ۵+۱ بر جهان را هزینه ای مضر برای جهان که وضع مطلوب را نیز برای جهان به ارمغان نیاورده است شناخته ام

و آن کشورها را بطور اولویت داری هدف انتقاداتم قرار داده و از ایشان خواسته ام مسوولیت خود را پذیرفته و پاسخگو شوند،

خواهان به رسمیت شناخته شدن "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر" از سوی کشورهای ۵+۱ و پاسخگو شدنشان در قبال آن سند دست کم در سطوح مقدماتی هستم.

و با توجه به اینکه نظام مطبوع جنابعالی میزبانی این کار بر مبنای همان سند را برای من انجام نداده است،
ممکن است طی ساعات، روزها و یا هفته های پیش رو من در یک اقدام تبلیغاتی با اسپری رنگ بر روی دیوار سفارت ترکیه در تهران شعار های انتقادی بر علیه کشورهای ۵+۱ بنویسم تا موقعیت خودم در آنجا را بعنوان محل معرکه گیری های خیابانی آتی ام تثبیت کنم.

چنانچه قرار است پاسخ امنیتی به پرسشهای سیاسی و دیپلماتیک من داده شود،
بدون شکایت رسمی ترکیه و یا هر یک از کشورهای ۵+۱ و یا سازمان ملل
حق برخورد امنیتی جمهوری اسلامی ایران با خودم را برای دستگاه امنیتی و پلیسی آن نظام محترم قایل نیستم.

طرفهای این منازعه
در خارج از "مرزهای ایرانی" قرار دارند.
خواهشمندم لطفا اجازه دهید افتخار/ننگ سرکوب اکبر به هر شکل و در هر سطح، بطور کامل به نام خود آن طرفهای مربوطه ثبت گردد.
همه آن هشت طرف موظفند مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر را بجای درخواست پناهندگی اکبر که به قیمت سوختن عمرم در سازمان ملل ثبت شده است رسما مورد اعتنا قرار دهند.

چنانچه جمهوری اسلامی ایران از روی ترس، کنجکاوی، فراپکنی، ماجراجویی، جاه طلبی، ترحم، سرکوب و یا با هر انگیزه دیگری
اقدام به بازداشت اینجانب فرموده
و خودش را با زبان امنیتی به
این بزم و تعامل اکبر و هشت میهمان خارجی با ظرفیت، بلند نظر، با کلاس، با آبرو و غیره و ذالک اکبر وارد کند،

این بازداشت از نظر من فقط در صورتی قابل پذیرش است که
بمنظور ارائه گزارش و آمارهای
مربوط به سرکوبهای ماهها، سالها و دهه اخیر
و معرفی نقش هر یک از کشورهای ۵+۱ در آن سرکوبها و بعنوان مثال و مشخصا سیستمهای هویت یابی چینی و یا آموزشهای سرکوب روسی
انجام شده باشد
و امکان بازرسی و دسترسی نامحدود بطور قابل تاییدی تضمین شده باشد
و در غیر اینصورت، واکنش فوری و خودکار من به دستبند، بازداشت و بازجویی، خواست و اراده سرنگونی جمهوری اسلامی در ایران خواهد شد
و در صورتی که مرگم فورا فرا نرسد، این خواست ادامه می یابد
حتی اگر با درگیر و مشغول کردن من به مشکلات جدید و نیازهای ابتدایی، مرا در توهمات خودتان و در ذهن آن هشت میهمان خارجی اکبر و در ذهن ملت مظلوم ایران تحقیر کرده و سرکار گذاشته باشید و یا با شکنجه های فیزیکی و روانی مرا مجبور به اعترافات سوری تلویزیونی کرده باشید.


با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸
۲۵ فوریه ۲۰۲۰
تهران



پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار