آرایش نظامی اکبر

آرایش نظامی اکبر

ابلاغ تکلیف به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

با توجه به اینکه جاسوسان اشغالگر و جنایتکار روسیه و چین در ایران
ول کن ماجرا (مدیریت و نمایندگی قدرت متمرکز) نیستند
و از جوانی، کشور و هموطنان من برای خودشان سپر ساخته اند
و از خود سپر نیز چیز چندانی بجز رنج باقی نگذاشته اند

من موقتا (تا اواخر دسامبر ۲۰۲۰)
نام کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا
را از شعارهای دفاعی نمادینم در ارتباط با گروه ۵+۱ حذف می کنم
تا روسیه و چین تا اواخر دسامبر ۲۰۲۰ به تنهایی هدف این شعارها قرار بگیرند.
بعنوان مثال: "من به امن بودن روسیه و چین اعتراض دارم."

این حکم در اواخر فوریه ۲۰۲۰ و تا قبل از ژانویه ۲۰۲۰ بطور خودکار اجرایی می شود.
و اواخر دسامبر ۲۰۲۰ نیز بطور خودکار خنثی و کنسل می شود و محتاج امضای مجدد اکبر در اسناد جدید خواهد شد.

می خواستم زمان آغاز این اقدام تئوریک نمادین را از پس از نیمه دوم مارس ۲۰۲۰ تعیین کنم
اما وضعیت این روزهای محمد نوری زاد
و تنهایی ترکیه در جبهه مجادله بر علیه هژمونی شش ابرقدرت اتمی بر جهان در جهان معاصر،
مرا بر آن داشت تا آن تاریخ را پانزده روز جلو بیاندازم.

ضمنا چنانچه همین روزها روح جنبش سبز به دادم نرسد و چنانچه حال و روزم به وضعی منجر شود که مجبور شوم بی اختیار بر روی دیوار سفارت ترکیه در اعتراض به امن بودن کشورهای ۵+۱ شعار بنویسم، احتمالا همین ۵+۱ را خواهم نوشت و بجایش فقط روسیه و چین را نخواهم نوشت.
چونکه مناسب است و در شان و برازنده مقام پرزیدنتی جهانی اکبر است که تصویر اکبر در کنار راهبردهای اکبر مشاهده شود و نه در کنار تاکتیکهای اکبر.
اما شما تا اواخر دسامبر ۲۰۲۰ همان "روسیه و چین" بخوانید، حتی اگر من خود کل ۵+۱ را نوشتم، چه بر دیوار ساختمان سازمان ملل یا سفارت ترکیه در تهران و چه در نظریه پردازی هایم در مقالاتم.
یعنی من همان ۵+۱ را نام خواهم برد اما شورای عالی باید "روسیه و چین" بخواند و "روسیه و چین" بشنود.


علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸
۲۰ فوریه ۲۰۲۰
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار