تفهیم اتهام به خاتمی

آقای خاتمی, شما باید به این موضوع بیندیشد که چرا هشت سال شخص اول کشور بودید اما همه توده های مردم شما را آنگونه که باید و شاید نمی شناسند و وقتی که می گویید به پا خیزید, به پا نمی خیزند.
شاید از ته دل نمی گویید. و البته اصلا نمی گویید. چرا خامنه ای بر علیه مردم حکم جهاد می دهد اما شما بر علیه خس و خاشاک و اراذل و اوباش حکم جهاد و فرمان حمله صادر نکردید.
چرا فکر می کردید که قدرت را نه مردم, بلکه خامنه ای و رفسنجانی به شما داده اند؟
و چرا قبل از آنکه خودتان را در مقابل مردم مسوول و پاسخگو و صمیمی حس کنید در مقابل خامنه ای و رفسنجانی چنین حسی داشته اید؟
من شخصا به شما ایمان دارم اما استراتژی جدید مبارزه من استقلال بیشتر من از جنابعالی را ایجاب می کرد. از شما معذرت می خواهم. به امید روزی که همه مردم ایران نیز همچون من به شما ایمان بیاورند. اما امروز مردم علی اکبر ابراهمی را باور دارند و در خیابانهای ایران مبارزه مستقل بعنوان رهبر اصلی جنبش سبز را بیشتر برازنده ام دانستند تا بندگی و ستایش آنچه را که "دست پرورده های رفسنجانی" می نامیدند. البته من ارزش شما را تا حدی برای مردم تعریف کرده ام اما مردم مرا رهبر مستقل جنبش سبز نامیدند.
به امید روزی که ما مردم ایران بتوانیم از جنابعالی و یاران در بندتان تقدیری شایسته بعمل آوریم و در جایگاههای مدیریتی و حکومتی در نظامی غیر از رژیم کنونی از شما بزرگواران استفاده کنیم.
از بابت همه چیز متشکریم, اما مبارزه را به خود ما مردم ایران بسپارید. شما فقط در صورت حاکم شدن, از مردمسالاری تبعیت کنید و خدمات مدیریتی تان را برای ایران ما مردم ایران ارایه دهید. از شما و یاران در بندتان شرمنده ایم و ظالمان را بدون اجازه شما و امثال شما مجازات خواهیم کرد.
و شما و مسعود بهنودها و رادیو فرداهایتان _که در طول هشت سال حکومت از جیب پدر من و دیگر صبرعلی ابراهیمی های این خاک و بوم برای خودتان فراهمشان ساختید_ اگر می توانید کاری بکنید و معجزه ای بیافرینید اول از همه به داد خودتان برسید. چرا که بیش از هشت سال کانون دانش, اطلاعات, تخصصها و تجربیات کشور ما بوده اید و خیلی چیزهای ایران خرج شما و امثال شما شده است.
با تشکر.
علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار