ویکی لیکس نقابی بود بر چهره حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی

ویکی لیکس فقط یک نقاب بود و قصد داشت که نیروی "کتیبه 2010" را در کوتاه مدت, میان مدت و بلند مدت, خنثی کند.
اول که نگارش کتیبه را آغاز کردم با انتشار اسناد جنگ افغانستان تهدید کردند که هیچ ابایی از هیچ چیز ندارند. غافل از آنکه دردمندان بلا زهر هلاهل دارند.
من بیش از یکی دو ماه (حدود سه ماه) مشغول ویرایش کتیبه بودم و در روزهای آخری که داشتم از ایران می رفتم متن نهایی به انگلیسی ترجمه شد.
ویکی لیکس به نظر من رقص دلقکی است که دستهایش تا آرنج و دهانش تا بناگوش به خون آلوده است. آن دلقک همان جنایتکارانی هستند که حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی نامیده می شوند.
ویکی لیکس نقابی بود بر چهره دبیر کل سازمان ملل و حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی که سعی داشت با به روی خود نیاوردن و بلاموضوع کردن کتیبه 2010, گندکاری ها و جنایتهای حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی را بپوشاند و پنهان کند. در غیر اینصورت چرا جرات نکرد در سال 2010کتیبه مرا منتشر کند و هنوز هم بامن همچون یک میکروب کم اهمیت یا بی اهمیت رفتار می شود؟!!!
من در همینجای تاریخ اعلام می کنم که پاک و منزه از ویکی لیکس هستم و مسوول اظهارات ویکی لیکس نیز نیستم.
من با تهدید امنیتی یی که برای ماه اول سال 2011 مطرح کرده ام, پندارها, گفتارها و رفتارهای "ویکی لیکس و حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی" را جدی تر (سخت تر) کرده ام.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار