چونکه در فکر تهیه سلاح نبوده ایم امروز شرمگین و سرافکنده ایم و حتی امکان و فرصت جنگیدن نیز نداریم

تضمین و وعده من به اصولگرایان و بنیادگرایان:
اگر من طرفدار ایده تغییر رژیم حکومتی در ایران هستم به آن دلیل نیست که از میکروبهای سیاسی و اجتماعی یی که در میان اصلاح طلبان و اپوزوسیونیان نفوذ کرده بودند کلک خور ده ام بلکه به آن دلیل است که من هم یکی از مردم ایران هستم و من هم از میکروبهای سیاسی و اجتماعی یی که میان اصولگرایان و بنیادگرایان نفوذ کرده اند گول نخورده ام.
ما مردم ایران خواهان تغییر نظام حکومتی هستیم و ادامه حکومت فعلی را توهین به خویش می دانیم.
ما بطور ناخودآگاه همان چیزهایی را می خواستیم که اصلاح طلبان بطور خودآگاه در راه تحققشان گام برداشتند و چون سلاح نداریم که از آنها دفاع کنیم به ایشان حمله می کنیم تا ننگ و شرم سرافکندگی در مقابل خاتمی و یارانش را در خود کاهش دهیم و مخفی کنیم.
و در عین حال ما می دانیم که آن ساده ها را برای آن سرکوب و زندانی کرده اند که حکومت بعدی دست اپوزیسیون شکل گرفته طی سی سال اخیر در خارج از کشور نیفتد و دست خود اهالی رژیم بیفتد.
اما ما مردم ایران این دفعه دیگه خیلی هشیار و بد جوری بیداریم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار