برای نپرداختن بودجه سازمان اکبر, مرا پشت درهای بسته سازمان تقلبی خودشان معلق نگه داشته اند

من می خواهم اهداف علمی, فرهنگی, هنری, سیاسی و نظامی خویش را تعقیب کنم. کجا این کار را باید انجام دهم؟ آیا یک ورک شاپ ساده ده هزار دلاری را نیز برای من زیاد دیده اند!!!
نخستین و مصرانه ترین خواسته حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی در قرن بیست و یکم جهان واقعی از جهان آرمانی اکبر, ایجاد, توسعه و تشدید تروریسم بوده است.
به همین مناسبت من به همه افراد و گروههایی که بطور حرفه ای و جدی مشغول فعالیتهای تروریستی هستند این حق را اعطا می کنم که در ماه اول سال 2011 سفارتخانه های کشورهای غربی در سرتاسر جهان _که با بودجه سازمان اکبر تشکیل گردیده اند و با همین مال اکبر است که اداره می شوند_ را مورد حمله قرار دهند.
لازم به ذکر است که من فقط مسوول و پاسخگوی حمله هایی که در همین محدوده زمانی انجام شود هستم و ضمنا هر بلایی هم که سر تروریستها بیاید مسوولیت آن با من نیست و آنها هیچ منتی بر سر من ندارند و اتفاقا من منت بر سر آن تروریستها دارم که اعتبار جهانی و دیپلماتیک خودم را به میدان آورده ام و از بربریت و توحش ایشان حمایت فرموده و دلشان را کمی خنک کرده ام
من به بشر, یعنی همه بشرها و هر بشری اعم از تروریست و .... استانداردی از حق و حقوق رو اعطا کردم اما نگفته بودم که دیگه بشر اونقدر پر رو بشه که حقوق بشر رو در تعارض با حقوق الهی تعریف کنه و از خدا طلبکار بشه.
نگفتم که استفراغ کنید, نگفتم که ناشکری کنید, نگفتم که کفر بگید. من یک آفرینش کردم. آیا ناراضی هستید؟ البته بجز تروریستها که برخی از ایشان نیز تحت عناوینی همچون دبیر کل سازمان ملل و حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی پنهان شده اند همه بشرها خوبند و من از آفرینش پشیمان نیستم و جهان واقعی را که بنده اراده خداست نابود نخواهم کرد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار