مجوز حمله هر مهاجمی در هر زمان و هر مکانی به حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی

من آماده ام که اگر بمب و مواد منفجره قوی یی به دست من برسد, به دفتر اصلی سازمان ملل در باکو و یا به سفارت آمریکا در باکو حمله انتحاری کنم
و من این مرگ را بمنظور تقدس بخشیدن به حمله همه مهاجمین در همه زمانها و مکانها که به حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی حمله می کنند برمی گزینم.
حمله همه مهاجمین در همه زمانها و مکانها به حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی از نظر من
مقدس, قانونی و افتخار آفرین است. مگر آنکه حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی بپذیرند که همیشه به اراده اکبر تن در دهند.
اعتبار این تهدید امنیتی تا پایان ژانویه سال 2011 است و پس از آن اگر بمبی برای من آورده شود حاضر نیستم از آن استفاده کنم.
لازم به یادآوری است که این تهدید امنیتی قابل تکرار است و ممکن است که این تهدید را با تعیین یک ظرف زمانی مشخص تکرار کنم و یا حتی قبل از پایان مدت آن, مدتش را تمدید کنم.
من هر روز صبح بین ساعت 08:30 الی 08:40 از بالای پله ها به مرکز شهر می آیم و با عبور از کنار "متروی 28 می" به سمت بلوار ساحلی می روم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار