بیانیه شماره یک عملیات نظامی اکبر برای رهایی ایران از بند استبداد

بیانیه شماره یک عملیات نظامی اکبر برای رهایی ایران از بند استبداد
ای مردم آگاه ایران,
آن روزها, هفته ها, ماهها و سالهایی که من باید در ورک شاپ می بودم و چندین موضوع را در مورد ایران مورد مطالعه و برسی قرار می دادم تا بتوانم در روز حمله نظامی غرب به ایران فرماندهی جنگ را در اختیار خودم بگیرم, من در آن روزها داشتم در محیطهای کارگری می فرسودم و حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی خودشان در ورک شاپ بودند و داشتند برای کشور شما نقشه می کشیدند و لابد همین امروز یا فردا نیز می خواهند بمنظور تامین اراده های ناسالم خودشان از من ساده و از همه چیز بی خبر بعنوان یک بازیچه تبلیغاتی استفاده کنند و مسوولیت جنگ را بیاندازند گردن من.
اما شما بدانید که من هیچگونه تضینی در مورد چنین جنگی ندارم. حتی اگر فرماندهی آن را پذیرفته باشم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار