حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی در هرج و مرج و اغتشاشات دهه های آینده جهان چه منافعی را تعقیب می کنند؟

حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی در هرج و مرج و اغتشاشات دهه های آینده جهان چه منافعی را تعقیب می کنند؟
من در "ورژن دوم پروپزال" گفته ام که یعنی فراخوان داده ام که هر پیشنهاد دهنده ای یک چشم انداز و قانون اساسی برای جهان واقعیت مجازی که من آن را جهان آرمانی نامیده ام پیشنهاد دهد و خودم هم یک نمونه پیشنهاد داده ام.
چرا از تداوم مطالعات و پژوهشهای من وحشت کردند و جوانی و بهترین اوقات عمر مرا نابود کردند؟
چرا مایل نیستند که در سال 2009 سپر بلای پویش و جنبش سبز مردم ایران که مورد حمایت من و حامی من بود باشند؟ چرا ارتش نظامی مرا در اختیارم قرار ندادند؟
حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی در هرج و مرج و اغتشاشات دهه های آینده جهان چه منافعی را تعقیب می کنند؟
چرا از تداوم مطالعات و پژوهشهای من وحشت کردند و جوانی و بهترین اوقات عمر مرا نابود کردند؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار