ای جنایتکاران, شما محکومید

ای حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی و ای فرماندهان ارتشهای نظامی کشورهای غربی
امروز (ششم و هفتم دسامبر 2010)
شما را می بینم که در اینجا (ژنو)
جای خالی من و دیگر اعضای دهها میلیونی پویش و جنبش سبز مردم ایران را با کودتاگران تحت امر خامنه ای و رفسنجانی پر کرده اید.

شما درسال 2010 "کتیبه 2010" و دیگر پیامهای من به مردم کشورهای غربی را از مردم کشورهای غربی پنهان کردید.
شما که مدعی دفاع از حق زن و بچه و بشر و حیوان و محیط زیست و .... بودید, با این پنهان کاری خودتان همه آن مظلومین را فریفه اید.
شما مرا در وضعیت ذلت و حقارت معلق نگه داشته اید تا هرگونه موضع گیری سیاسی من در نظر افکار عمومی به معنی التماس برای برآورده شدن مایحتاج و نیازهای ابتدایی و اولیه ای همچون حق پناهندگی تلقی شود.
شما با همدستی همتایانتان در ایران بین من و مردمی که دوستدار من هستند فاصله انداخته اید.
من از شما می خواهم که همین امروز شرایط مهاجرت من به آمریکا را برایم فراهم کنید
من از شما می خواهم که کتیبه 2010 و دیگر پیامهای من خطاب به مردم کشورهای غربی را همین امروز به اطلاع مردم کشورهای غربی برسانید.
من از شما می خواهم ارتشی متشکل از ناتو و پنتاگون و ورک شاپی برای فرماندهی ارتش نظامی اکبر و تعریف اراده سیاسی اکبر در مورد ایران در اختیارم قرار دهید تا اراده سیاسی اکبر و "دمکراسی اکبر" در ایران حاکم شود.
در غیر اینصورت شما در تلاش هستید که با عبور از روی جنازه شهدای انقلاب سال 57 ایران, شهدای جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران و شهدای حوادث پس از انتخابات سال 88 ایران, جمله "در سال 2009 حکام ومقامهای مسوول کشورهای غربی باید سپربلای پویش و جنبش سبز مردم ایران باشند" را از حافظه ها محو کنید.
چونکه خوب از قصد ما مبنی بر گسترش آن فرمان سیاسی تاریخی به موازات پیشرفتهایمان در زمینه های علمی, فرهنگی و هنری آگاهید. اما من فکر نمی کنم که دراینمورد موفق شوید!
و همچنین من شما را تهدید امنیتی می کنم و شما باید منتظر عواقب این پندارها, گفتاها و رفتارهایتان باشید. یعنی منتظر شکنجه های سخت, طاقت فرسا و غیر قابل تحمل باشید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار