چرا از مهاجرت من به غرب وحشت دارند؟

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request.
aliakbar Ebrahimi
.
.
من یک جواب روشن, رسمی و کتبی قبولی و یا ردی به درخواست پناهندگی ام از یو. ان. ایچ. سی. آر می خواهم.
/////////////////////////////////////////////////////
من فقط یک کلمه گفته ام:
"در سال 2009 حکام ومقامهای مسوول کشورهای غربی باید سپربلای پویش و جنبش سبز مردم ایران باشند"
آنها با آنهمه امکاناتشان و من هم با همین حداقلهایی که به دست می آورم. اگر من چرت می گویم پس چرا می ترسند و می خواهند با دیپورت مفتضحانه من به ایران, شخصیت مرا به لجن بکشند؟ چرا اجازه نمی دهند که من از حق یک زندگی معمولی در یک کشور پیشرفته غربی برخوردار شوم و فرمان تاریخی خویش را نیز به موازات پیشرفتهایم در زمینه های گوناگون, توسعه دهم؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار