جرم من مسلح نبودن به تجهیزات نظامی و جنگی بوده و به همین جرم نیز در حال مجازات شدن هستم

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request.
aliakbar Ebrahimi
.
.
من یک جواب روشن, رسمی و کتبی قبولی و یا ردی به درخواست پناهندگی ام از یو. ان. ایچ. سی. آر می خواهم.
///////////////////////////////////////////////////
چرا بهترین روزهای عمر من هنوز هم در حال نابود شدن است؟ مگر من خادم اصلی نبوده ام و مگر حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی با نام خدمت به مردم, قدرت مشترک مردم را غصب نکرده اند؟
من دهها میلیون دعوتنامه فرستادم (بطور غیر مستقیم و با الهام بخشی به نخبگان و رسانه هایشان) که مردم در انتخابات شرکت کنند. بعد کودتا را با کمال متانت و وقاحت جایگزین انتخابات کردند و سپس حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی نیز در حال مذاکره با جنایتکارانی که مردم کشورم را مورد حمله و سرکوب قرار داده اند در مورد برنامه اتمی ایران هستند.
ناتو و پنتلگون و سازمان ملل موظفند ارتش مرا در اختیار م قرار دهند تا من بتوانم به مردم کشورم برای آزادسازی نیروهای مسلح ایران کمک کنم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار