هزار ورژن دارد بیانیه امروز (امشب) من به شما جناب "دبیر کل بعلاوه حکام"

دبیر کل سازمان ملل متحد, جناب آقای بان کی مون, با سلام.
من از آن سازمان و از دولتهای غربی می خواهم که امکانات و اعتبارات تشکیل سازمان اکبر و نمایندگی های سازمان اکبر در همه کشورهای جهان را _بعنوان غرامت بخشی از عمرم که در اثر بی مسوولیتی شما هرز و هدر رفت_در اختیارم قرار دهید.یادآوری می کنم که شما حق دارید تعریف سازمان اکبر را از شبکه های برجسته جامعه نخبگان ایران معاصر بپرسید.همچنین من یک ارتش لازم دارم که بتوانم اراده سیاسی خویش را در ایران اعمال کنم.
باتشکر.
رونوشت: حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی
تاریخ: ششم و هفتم دسامبر 2010
......................................
لازم به یادآوری است که من این نامه را فقط در وبلاگم گذاشته ام و خودم پست نمی کنم. برای رسیدن این نامه ها امیدوارم دیگران اقدام کنند و من امکان و وقت و برنامه ای برای اقدام کردن دراینمورد ندارم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار