مردم ایران بی آزار و حکام ایران شرورند

مردم ایران بی آزارند و با هیچکس دشمنی ندارند

من به نمایندگی از جنبش اجتماعی مورد حمایتم موسوم به جنبش سبز در روز عاشورای سال ۱۳۸۸ مصادف با ۲۰۰۹ به امام حسین و عاشورا متوسل شدم و دخیل بستم و کمک خواستم
و رژیم جمهوری اسلامی در آن روز ما را شدیدا سرکوب کرد و چند روز بعدش نیز بجای امام حسین و عاشورا، به من جواب رسمی داد.
جوابش به راه انداختن کارناوالی موسوم به ۹ دی بود
که بعدها نیز از جانب رهبری شبکه ای جنبش سبز، روز نکبت استبداد دینی نامیده شد.

هر چند که آن حاجت در آن روز روا نشد و شفایی چیزی گیرمان نیامد و به شدت نیز سرکوب شدیم و چند روز بعدش نیز جواب ظالمانه، نفرت انگیز و برعکسی موسوم به ۹ دی به ما داده شد،
اما من امروز به احترام باورها و اعتقادات و سنتهایی که ملت مظلوم، بی گناه و بی سرگرمی ایران سرگرمش هستند و به احترام امام حسین و عاشورا
اعلام می کنم که برای عاشورا و امام حسین احترام و ارزش قایلم و در عزاداری های مربوطه، هیچگونه شرارتی مشاهده نمی کنم و این مردم عزادار، غمهایشان زیباست و شادی هایشان نیز عمیق و خوب است و در فرهنگ ایران، آزار و تهدیدی برای هیچکس وجود ندارد و فرهنگ مردم ایران یکی از نمونه های فرهنگهای کامل متفاوت در جهان است.

فقط موج سواری و سواستفاده سیاسی حکومت جمهوری اسلامی از فرهنگ، باورها و اعتقادات مردم ایران برای تایید و تثبیت مفاسد‌، عیوب، ظلمها و جنایات خودشان را قبول نمی کنم و محکوم می کنم.
و چونکه خود مردم ایران و نیروهای نظامی کشورم اسیر رژیم بودند، از نیروهای نظامی خارجی برای آزادی کشورم از چنگ رژیم کمک خواسته ام.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار