خدا به مثابه رسول اکبر

خدا به مثابه رسول اکبر

گزارش اکبر به کانون عالی فرهنگ و ادب
(گزارش اکبر به خدا).

در مورد موضوع ترکیه و کرد و ترک در آن کشور و گونلی بولگه شمال سوریه و مسکن سازی در آنجا مطالبی عرض می کنم.
و در مورد چند موضوع دیگر.

در مورد مشکلاتی که بین ترک و کرد در ترکیه ممکن است وجود داشته باشد، من به اطلاعات و اخبار و تجربیات شخصی و درونی شده ای دسترسی ندارم و واقعا نمی دانم که آنجا چه خبر است و طبق استانداردها، معیارها و ابزارهای اندازه گیری اکبر، چه احکام دقیقی در آنموارد صادق است. چرا که جلوی ورود من به خاک ترکیه و امکان نظارت و بازرسی من بر این قبیل موضوعات گرفته شد.
من همینک و همینجا ادعا می کنم که نه بعنوان یک کارتن خواب جویای کار، که داشتم با دهها هزار دلار پول نقد به ترکیه می رفتم که هتل بگیرم و از این شهر به آن شهر سفر کنم و بر موضوعات سیاست داخلی ترکیه نظارت کنم. حق داشتم چنین ادعای دروغی را مطرح کنم و مطرح کردم.
در مورد گونلی بولگه نیز گویا باز هم موضوع ترک و کرد وجود دارد در شمال سوریه که من در اینمورد نیز چیزی نمی دانم. که آیا اختلافاتی در آنجا وجود دارد یا نه و اگر اختلافاتی هست، در هر یک از اختلافات، حق با کدام طرف است.

فقط ضرورت مسکن سازی در آنجا را تاکید دارم.
شاید مشکل هجوم امواج پناهجویان سوری به ترکیه، صد درصد بخاطر جاه طلبی خود ترکیه بوده باشد و اینکه می خواسته همچون دوران عثمانی شاهلانماک بشه و رژیم سوریه رو تعیین کنه و غیره .... .
شاید حتی پنج درصد نیز اینطور نباشه و شاید حتی یک درصد و صفر درصد نیز اینطور نباشه‌.
اما فارغ از اینکه چند درصد اینطوری یه، من درخواستم در مورد این موضوع از تو ای خدای بزرگ، یک درخواست صد در صدی یه.
آوار شدن چند میلیون پناهنده سوری بر سر ترکیه، فشار زیادی بر ترکیه آورده و عادلانه نیست.
این مشکل فقط مشکل ترکیه نیست و کل جهان باید از این بابت متاثر باشد و کشورهای ۵+۱ باید مسوولیت ساختن یک شهر جدید با ظرفیت چند میلیونی موسوم به پارادایس در شمال سوریه را بر عهده بگیرند و سریع پولها واراده هایشان را بگذارند وسط و این کار را انجام دهند.

در مورد ارتشها و نیروهای نظامی کشورهای ۵+۱ نیز باید بگویم که آنها حیف نان هستند و من راضی نیستم که آنها نان بخورند. آنها هر یک مجری اراده سران کشور خودشان بودند و مجری اراده من نیستند
و حتی یک امکان ورود اکبر به خاک ترکیه رو نیز نتونستن فراهم کنن تا چه رسد به دیگر فرامین اکبر.

در مورد سیگار هم که اردوغان به شهروندان این کشور گفته نکشید، باید بپرسم آقای اردوغان، سیگار بدتره یا بستنی؟ تو که خودت با تک تک سران ۵+۱ داری بستنی می خوری در حدی نیستی که در مورد عشق و حال "ایلنجه" شهروندان ترکیه اظهار نظر کنی. خفه نکن ملتو.
هی بره آدم تله می زارن تا شان فراجناحی اکبر در ترکیه رو به جهت گیری در داخل فضای سیاست داخلی ترکیه تنزل بده ن. به چه قیمتی؟ چه سودی بره "علی اکبر خدا" داره؟

ضمنا ترکیه بواسطه ممانعت از ورود اکبر به خاک ترکیه در سال ۲۰۱۹، در انتخابات امسال مجلس در ایران دخالت کرده
تا اکبر را مجبور به دخالت در امور داخلی ترکیه کرده باشد. اما زهی خیال باطل. اکبر خودش هدف دارد و کار و زندگی.
پایان

دارم به دربی می رم تا یاد دختر آبی رو گرامی بدارم تا مسیح علینژاد نگه که دخترای ایرانی باید دست و پای برادرانشون رو ببندن!!! جل الخالق.

علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار