بیانیه اکبر در سازمان ملل

بیانیه اولین سال حضور اکبر
در اجلاس سالیانه سازمان ملل


خانمها، آقایان، حضار محترم در اجلاس سالیانه ۲۰۱۹ سازمان ملل
با درود و احترام.

امسال باید می توانستم به نمایندگی از سازمان مد نظرم که سازمانی موازی سازمان ملل هم هست، پیامی برای اجلاس تهیه و ارایه کنم.
اما خط مشی یی که طی ده سال اخیر بطور غیر مسوولانه و مخربی آگاهانه و یا ناخودآگاهانه
از سوی کشورهای ۵+۱ و توسط ایشان
اما بوسیله (و با آراجلیک) ترکیه و ساختمانهای درون ترکیه ای سازمان ملل
بر علیه من اعمال شده است،
موجب شد که من امروز نتوانم چنان متنی عالی را تهیه و ارایه کنم.

با این حال، آن کشورها بطرزی شیطانی و بیشرمانه امسال سران خودشان را "سور و گوم و گنده" به آن اجلاس وارد کرده اند.
بدون آنکه هیچگونه قدمی طی شش ماه اخیر در جهت میزبانی مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر برداشته باشند و پاسخی به آن سند تهیه و ارایه کرده باشند.
و بدون آنکه سهام و منافعی برای اکبر از آن کشورها و در آن کشورها از سوی آن کشورها تعریف شده و به رسمیت شناخته شده باشد.

این عادلانه نیست
و به همین دلیل آنها در ۲۴ دسامبر سال ۲۰۱۹ در دیدگاه من رسما در لیست کشورهای شرور و تروریستی شناخته خواهند شد.

اگر دیگر کشورهای جهان
هم می توانند /و هم می خواهند،
این یک فرصت است که خودشان بیایند و مستقیما خودشان با آن سند ارتباط برقرار کنند.
و اگر نمی توانند /و یا نمی خواهند،
من فقط تا بیست و چهار ساعت پس از ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ می توانم
به تنهایی در مقابل آن اشرار خطرناک بین المللی بایستم و از جهان دفاع کنم.
و پس از حدود بیست و چهار ساعت
"با انتشار یادداشتی"،
آنها را در دیدگاهم از لیست تروریستی خارج خواهم کرد
تا برای آنها
امید به صلحی میان من و آن کشورها
که نه بر مبنای تداوم دشمنی و موذیگری هایشان بر علیه من
که مبتنی بر در نظر گرفته شدن منافعی برای من از آن کشورها و در آن کشورها باشد،
بطور کامل از بین نرود
و بدین ترتیب،
آن شیاطین شرور به امکان جبران پذیر بودن صدمه های جبران ناپذیری که به من زده اند امیدوار شوند
تا خطرات بیشتر و جدیدتری از جانب ایشان مرا تهدید نکند.



با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
۱ مهر ۱۳۹۸
۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹
تهران




پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار